וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: שבר בכף היד ליובל שניידרמן, ייעדר שישה שבועות

עודכן לאחרונה: 11.10.2021 / 10:24

הרכז הצעיר של הפועל ירושלים נפצע במהלך הניצחון בכפר בלום על גליל עליון וייעדר עד לסוף נובמבר. בקבוצה מרוצים מהשינוי במחצית השנייה, אדם אריאל: "צריכים לקפוץ על הקבוצה השנייה"

שחקן הפועל ירושלים יובל שניידרמן בין שחקני הפועל גליל עליון אייזיאה אייזנדורף, איתי מושקוביץ. לילך וייס רוזנברג
מקצר את סגל. שניידרמן/לילך וייס רוזנברג

הפועל ירושלים הודיעה הבוקר (שני) כי הרכז יובל שניידרמן סובל משבר בכף יד שמאל וייעדר כשישה שבועות מהמגרשים. שניידרמן נפצע במהלך הניצחון אמש 69:83 על הפועל גליל עליון בכפר בלום ולא שותף במחצית השנייה. עבור ירושלים זו מכה לא פשוטה, שכן שניידרמן הוא הוא אחד משני רכזים טבעיים בקבוצה לצד רטין אובסוהן.

בקבוצה היו מרוצים מאוד מהיכולת במחצית השנייה בכפר בלום, ובעיקר מהרבע האחרון אותו ניצחו 11:27 בדרך לניצחון במשחק. "פתחנו במחצית הראשונה לא באינטנסיביות שלנו ולא באגרסיביות שאורן דורש מאיתנו, קיבלנו את הסטירה, במחצית השנייה שיחקנו ב-DNA שאנחנו רוצים לשחק, וניקח את זה ליום רביעי שזה חשוב", אמר בסיום אדם אריאל שצלף 17 נקודות, "גם בהגנה וגם בהתקפה צריכים להיות יותר אינטנסיביים ולהגיע לפאנץ' יותר מהר, עשינו שינויים טקטיים גם בהגנה, אנחנו צריכים לקפוץ על הקבוצה השנייה ולהראות את האינטנסיביות שלנו".

שחקני הפועל ירושלים חוגגים. לילך וייס רוזנברג
הרבה רגעים יפים. ירושלים/לילך וייס רוזנברג

על המשמעות של הניצחון אמר אריאל: "אנחנו רוצים לנצח ולקבל ביטחון תוך כדי תנועה, ניצחונות זה מה שעושה את זה. אחרי שמנצחים יותר כיף לתקן דברים שעדיין לוקים בחסר במשחק שלנו. הקהל שלנו גרם לנו להרגיש כמו בבית והניצחון הזה הוא בשבילם".

בירושלים מקווים כי אנתוני בנט יעמוד לרשותו של אורן עמיאל לקראת המשחק החשוב נגד מנרסה במחזור השני בליגת האלופות (רביעי, 21:00). הפורוורד נעדר מהמשחק בכפר בלום בשל פציעה בקרסול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully