וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון דרמטי לבוסטון על טמפה ביי, הווייט סוקס נשארו בחיים

עודכן לאחרונה: 11.10.2021 / 8:11

הרד סוקס רשמו 4:6 באינינג ה-13 מווקאוף הומראן של כריסטיאן ואסקס, אחרי שאירוע משונה לקח מטמפה ביי ריצה שהייתה שמה אותה ביתרון. שיקגו הביסה 6:12 את יוסטון וצימקה את הסדרה

משחק 3 בשתי סדרות ה-ALDS נערך הלילה (בין ראשון לשני), כאשר בוסטון עלתה ל-1:2 דרמטי על טמפה ביי ושיקגו וייט סוקס נותרה בחיים עם ניצחון על יוסטון.

בוסטון - טמפה ביי 4:6 ב-13 אינינגים (1:2 לרד סוקס בסדרה)

13 אינינגים, 5:16 שעות ו-389 הגשות סיפק המשחק המשוגע הזה ובסיומו הרד סוקס יצאו עם ידם על העליונה אחרי דרמה ענקית. האקשן התחיל מהר, כאשר אוסטין מדוס חבט להומראן באינינג הראשון וקבע 0:2 לאורחים וקייל שווארבר השיב עם פצצה משלו וצימק. באינינג השלישי הגרביים השלימו מהפך עם שתי ריצות ובחמישי, קיקה הרננדז שנמצא בכושר שיא חבט להומראן וקבע 2:4. הרייז לא ויתרו ואיזנו עם שתי ריצות משלהם באינינג השמיני והמשחק הלך להארכה.

באינינג ה-13, נדמה היה שחבטה ארוכה של קווין קיירמאייר תכניס את יאדי דיאז ותתן לטמפה יתרון, אך הכדור פגע בקיר, משם ברגל של האנטר רנפרו ואז החוצה והשופטים פסקו גראונד רול דאבל ולקחו בחזרה את הריצה. הרד סוקס יצאו מהתסבוכת ובתחתית האינינג, כריסטיאן ואסקס הכריע עם ווקאוף הומראן בן שתי ריצות. משחק 4 ייערך הלילה בפנווי פארק (2:07).

שיקגו וייט סוקס - יוסטון 6:12 (1:2 לאסטרוס בסדרה)

עם הגב לקיר, הווייט סוקס ידעו שהם חייבים ניצחון ועשו את המוטל עליהם. שיקגו עלתה ליתרון מהיר, אך יוסטון ענתה עם חמש ריצות והסדרה נראתה בדרך להיגמר, לפני שבאינינג השלישי צמד הומראנים של המארחים הכניסו חמש ריצות וקבעו 5:6 מסחרר. יוסטון עוד השוותה, אבל בתחתית האינינג הרביעי הווייט סוקס הוסיפו עוד שלושה ריצות ובשמיני - שלוש נוספות בדרך לניצחון המוחץ. לאורי גרסיה כיכב עם 4 RBI והקבוצה מעיר הרוחות תנסה לקבוע שוויון הערב (22:37).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully