וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר צוברי על ההחלטה לפרוש: "בגיל 35 הרגשתי מוכן לעבור לאימון"

עודכן לאחרונה: 10.10.2021 / 21:26

המדליסט האולימפי ומעתה מאמן נבחרת ישראל לנשים בדגם החדש IQFoil, התראיין בתכנית הספורט ב-103FM וסיפר על השינוי הדרמטי בחייו ובענף כולו: "המטרה למשוך קהל"

שחר צוברי שייט ישראלי/עריכת וידאו: טל רזניק

שלושה ימים אחרי שהודיע על פרישה במסיבת עיתונאים מרגשת, המדליסט האולימפי שחר צוברי התראיין בתכנית הספורט ב-103FM וסיפר על ההתרגשות לאור מינויו הטרי למאמן נבחרת ישראל לנשים ב-IQFoil, הדגם החדש בו יתחרו גולשי הרוח החל מאולימפיאדת פריז 2024.

צוברי תחילה הבהיר כי למעבר לדגם חדש בהחלט הייתה השפעה ניכרת על החלטתו לפרוש ולעבור לאימון בגיל 35: "צריך לעבור להיות הרבה יותר התקפי וחד ויש יתרון לגולשים הצעירים. הבנתי את זה ואמרתי שאתרום לדור הצעיר.

שחר צוברי שייט ישראלי. וואלה! ספורט, מערכת וואלה!
"השיוטים הופכים להיות יותר קצרים כדי למשוך את הקהל". צוברי על השינוי בענף ובחייו/מערכת וואלה!, וואלה! ספורט

האזינו לריאיון עם שחר צוברי ב-103FM

"הגלשן החדש הרבה יותר אקסטרימי", הסביר, "צריכים לגלוש עם אפודי מגן וקסדות והמהירות כפולה, מגיעים ל־60 קמ"ש. הספורט הופך להיות הרבה יותר מסוכן ודינמי. כל נפילה עלולה לעלות לך בפציעה או הפסד של מקום כזה או אחר, והשיוטים הופכים להיות יותר קצרים כדי למשוך את הקהל".

צוברי לא הסתיר את ההתרגשות לקראת התפקיד החדש באיגוד השייט: "אני עושה את המעבר בראש מספורטאי מתחרה למאמן. בעבר אימנתי בצורה פרטנית, אבל אין ספק שאני נכנס לנעליים מאוד גדולות עם אחריות מאוד גדולה. אני מאוד מאמין באנשי מקצוע שיש באיגוד השייט ולא בא ממקום שאני יודע הכל, אלא להתייעץ וללמוד".

  • עוד באותו נושא:
  • שחר צוברי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully