וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

0 נקודות לזוסמן ובלאט בהפסד אלבה, מילאנו ניצחה לפני מכבי ת"א

הפורוורד הישראלי שיחק 30 דקות, אך לא קלע ב-74:62 מול לודוויגסבורג. האיטלקים גברו 79:82 על וארזה יומיים לפני המפגש מול הצהובים. וילרבאן הביסה, ברצלונה וריאל מדריד עדיין מושלמות בספרד

תקציר: ולנסיה - ריאל מדריד 93:79/ספורט1

ביום שלישי תנסה מכבי תל אביב להתאושש מההפסד המוחץ נגד הכוכב האדום כשתפגוש את מילאנו החזקה. הערב (ראשון) סגנית האלופה האיטלקית שיחקה בליגה המקומית והתקשתה מאוד עד שניצחה את וארזה 79:82. מילאנו הייתה בפיגור בפתיחת הרבע האחרון, אך הכריעה עשתה מהפך הרבה בזכות דבון הול שהוביל אותה עם 16 נקודות. סרחיו רודריגס תרם 10 ו-7 אסיסטים וניקולו מלי 14. אלסנדרו ג'נטילה כיכב מנגד מול האקסית עם 25 נקודות.

אלבה ברלין של יובל זוסמן ותמיר בלאט המשיכה את התקופה החלשה שלה ואחרי ההפסד הביתי לווילרבאן ביורוליג, הגרמנים הובסו בליגה הגרמנית מול לודוויגסבורג, 74:62.

יובל זוסמן שיחק כמעט 30 דקות ולא עלה על הלוח, בדיוק כמו תמיר בלאט ששיחק 6 דקות בלבד. זוסמן הוריד 3 ריבאונדים, אבל לא היה פקטור בהתקפה, כאשר לוק סיקמה (20) ומאודו לו (15) הובילו את המפסידים. ג'סטין סימון בלט אצל המנצחים עם 16.

יובל זוסמן שחקן אלבה ברלין. רויטרס
לא קלע אפילו נקודה. יובל זוסמן/רויטרס

* עוד קבוצה שתפגוש את מכבי תל אביב בהמשך השבוע ביורוליג היא וילרבאן. הצרפתים, שפתחו את קמפיין היורוליג עם שני ניצחונות, מחצו את דיז'ון בליגה המקומית עם 49:73. כריס ג'ונס אקס הצהובים תרם 8 נקודות ו-3 ריבאונדים. וויליאם הווארד הוביל עם 12.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

צפו בברצלונה מביסה את בטיס

תקציר: בטיס - ברצלונה 78:61/ספורט1

* בספרד, שתי הקבוצות הגדולות שמרו על מאזן נקי מהפסדים. האלופה ברצלונה הביסה 61:78 את בטיס בחוץ, כאשר רולאנדס שמיטס הוביל את הקטלאנים עם 12 נקודות ו-10 ריבאונדים. ניקולאס לאפרוביטולה וקייל קוריץ' קלעו 11 כל אחד.

צפו: באסקוניה חזרה לנצח על חשבון אוברדוירו

תקציר: באסקוניה - אוברדוירו 70:91/ספורט1

מאוחר יותר, מחזיקת הסופר-קאפ ריאל מדריד גברה 79:93 על ולנסיה. דווקא מרטין הרמנסון הוביל את קלעי המשחק עם 20 נקודות לזכות הקבוצה המפסידה, אך בשורות הבלאנקוס חלוקת הנקודות הייתה שוויונית יותר והיכולת הייתה גבוהה יותר. רודי פרננדס סיים עם 12 לזכות ריאל, גרשון יאבוסלה ותומא הרטל הוסיפו 11 כל אחד.

עוד בספרד, באסקוניה קטעה רצף של שני הפסדים עם ניצחון 70:91 על אוברדוירו. רוקאס גיידראיטיס הוליך את הבאסקים עם 16 נקודות, וויד בולדווין תרם 14 משלו, בדיוק כמו ג'ייסון גריינג'ר שהוסיף 7 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully