וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: ואלטרי בוטאס ניצח באיסטנבול, המילטון סיים חמישי

הפיני שזינק מהפול פוזישן חצה ראשון את קו הסיום בגרנד פרי בטורקיה, חברו למרצדס ראה כיצד מקס ורשטאפן מרד בול מסיים במקום ה-2 ומגדיל את הפער ביניהם ל-6 נקודות

תמונות המחאה של לואיס המילטון ונהגי פורמולה 1/רויטרס

יממה אחרי שלואיס המילטון קבע את הזמן המהיר ביותר במקצה הדירוג בגרנד פרי הטורקי ונענש בירידה של 10 מקומות בדירוג בגלל שימוש במנוע חדש, ואלטרי בוטאס, חברו לקבוצה שזכה לזנק מהפול פוזישן היום (ראשון) בטורקיה, ניצל זאת עד תום וניצח במרוץ ה-16 של השנה.

ואלטרי בוטאס, נהג פורמולה 1. Umit Bektas, GettyImages
הפיני נצח בטורקיה והפער בפסגה הצטמק. ואלרי בוטאס/GettyImages, Umit Bektas

בוטאס הפיני, שזינק בפעם ה-18 בקריירה מעמדת הפול פוזישן וניצח לראשונה העונה ואולי בפעם האחרונה עבור מרצדס, הקדים לא רק את המילטון, אלא גם את המוביל בדירוג הכללי מקס ורשטאפן, נהג רד בול והמתחרה הישיר של המילטון על התואר. בואטס, שבסיום העונה יעזוב את מרצדס לטובת אלפא רומאו, הקדים את ורשטאפן ב-14.584 שניות ולמקום השלישי הגיע נהג נוסף של רד בול, סרחיו פרס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

תוצאות המרוץ באיסטנבול

ההפרש בדירוג הכללי צמח לשש נקודות

המילטון, שזינק מהמקום ה-11 בעקבות העונש אתמול, סיים במקום החמישי בלבד והפער בינו לבין ורשטאפן עומד כעת על שש נקודות, כשנותרו שישה מירוצים לסיום השנה. הנהג הבריטי בוודאי מאוכזב מהאסטרטגיה בה נקטה קבוצתו, שאפשרה לפיני לנצח והותירה אותו מחוץ לפודיום באיסטנבול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully