וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר הדהים: "המונדיאל בקטאר כנראה יהיה האחרון שלי"

הברזילאי בן ה-29 סיפק הצהרה מפתיעה בנוגע לעתידו במדי הסלסאו: "לא יודע אם יש לי החוזק המנטלי כדי להתמודד עם כדורגל יותר. אעשה הכל כדי להגשים את החלום מאז שהייתי קטן"

תקציר: ברזיל - פרו 0:2/ספורט1

נבחרת ברזיל משייטת בדרך להעפלה למונדיאל 2022, כאשר הסלסאו עדיין לא שמטו נקודה בתשעת המשחקים הראשונים בקמפיין המוקדמות. הנבחרת שזכתה חמש פעמים בגביע העולמי, יותר מכל נבחרת אחרת, חולמת להשיג בקטאר זכייה ראשונה מאז 2002, כאשר במונדיאל השלישי ברציפות עיני האומה יהיו נשואות לעבר ניימאר בתוך הכוכב הראשי של הנבחרת שאמור לשאת אותה לתואר.

עם זאת, בסרט מיוחד שהפיקה רשת DAZN אודות הקריירה של ניימאר, הכוכב הברזילאי סיפק ציטוט מפתיע בנוגע לעתידו במדים הלאומיים, ושם סימן שאלה ענק בנוגע לשיתופו במונדיאל 2026, שיתקיים בקנדה, ארצות הברית ומקסיקו. "אני חושב שהמונדיאל בקטאר יהיה האחרון שלי", סיפר הכוכב, "אני רואה אותו כאחרון כי אני לא יודע אם יש לי את החוזק המנטלי כדי להתמודד עם כדורגל יותר. אעשה הכל כדי לזכות עבור הנבחרת שלי, להגשים את החלום מאז שהייתי קטן ואני מקווה שאוכל לעשות את זה".

ניימאר נבחרת ברזיל. רויטרס
מונדיאל אחד ודי? ניימאר/רויטרס

ניימאר, שיגיע למונדיאל בקטאר בגיל 30, לקח חלק עד כה בשני גביעים עולמיים. ב-2014, אז ברזיל הייתה המארחת, הכוכב נפצע ברבע הגמר בו נבחרתו גברה 1:2 על קולומביה, וראה את חבריו מובסים 7:1 על ידי גרמניה בחצי הגמר ו-3:0 על ידי הולנד במשחק על המקום השלישי. ארבע שנים לאחר מכן, ברוסיה, ברזיל נעצרה ברבע הגמר עם הפסד 2:1 לבלגיה. בנוסף לעובדה שניימאר טרם הצליח לשים את ידו על גביע העולם, הוא גם עדיין לא זכה בקופה אמריקה, שכן את הזכייה האחרונה של הסלסאו ב-2019 הוא החמיץ בשל פציעה. עם זאת, הוא כן הוביל את ברזיל לזכייה במדליית זהב אולימפית בריו 2016.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully