וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס ציונה נסעה שמונה שעות באוטובוס, המשחק באילת נדחה ב-45 דקות

עודכן לאחרונה: 10.10.2021 / 15:03

אלופת היורופקאפ החליטה לצאת בשמונה בבוקר לעיר הדרומית על מנת לנוח במלון לפני המשחק במחזור הפתיחה, אלא שהתאונה הגדולה בכביש 6 גרמה לעיכוב משמעותי. המשחק נדחה מ-19:30 ל-20:15

גיא גודס מוצג כמאמן נבחרת ישראל בכדורסל/צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: ניר חן

תאונת הדרכים הגדולה שהתרחשה הבוקר (ראשון) בכביש 6 סמוך למושב פדיה באזור השפלה עשויה להשפיע על מחזור הפתיחה בליגת העל בכדורסל. האוטובוס שמוביל את עירוני נס ציונה למשחק החוץ שלה נגד הפועל אילת נתקע בפקק ובקבוצה יגיעו לעיר הדרומית במסע של שמונה שעות. לאור העיכוב העצום, מנהלת הליגה החליטה לדחות את פתיחת המשחק מ-19:30 ל-20:15 לאור הפקקים העצומים בכביש 6.

בנס ציונה יצאו הבוקר מהאולם בשעה 08:00 על מנת להגיע לעיר הדרומית בשעות הצהריים המוקדמות, כשבקבוצה אף לקחו מלון לשחקנים כדי שינוחו בצהריים לפני ההתמודדות במחזור הפתיחה. בפועל תגיע נס ציונה לקראת השעה 16:00 למלון, וספק אם מישהו מהשחקנים יזכה לנוח כמו שצריך לפני משחק הליגה הראשון של העונה.

מאמן עירוני נס ציונה ליאור ליובין עם שחקניו בפסק זמן. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
מצב לא אידיאלי עבור הכתומים. ליאור ליובין/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

במנהלת הליגה פרסמו בסוף השבוע את התקנון החדש שנוגע לדחיית משחקים ולפיו קבוצה שתגיע למשחק באיחור למשחק, הוא ייפתח שעה מהגעתה לאולם. עם זאת, על כל איחור החל מהאיחור השני הקבוצות יקנסו ב-15 אלף שקלים. נס ציונה אמנם לא תאחר לאילת, אך אין ספק כי מדובר בהכנה לא אידיאלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully