וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: אליפות "האתלט החזק" נערכה בישראל

עודכן לאחרונה: 10.10.2021 / 12:24

התחרות התקיימה ביום שישי באקדמיה לנינג'ה בראשון לציון, עדן יוספי בן ה-17 זכה במקום הראשון. ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך העניק את הגביע לשלושת המקומות הראשונים

ביום שישי האחרון התקיימה לראשונה בישראל תחרות "אליפות האתלט החזק בישראל", שנערכה באקדמיה לנינג'ה שבראשון לציון, המנוהלת על ידי גיל מרנץ, ותיפתח בשבוע הקרוב לקהל הרחב. באקדמיה הוקמה ע"י אנשי העסקים ארז ואלון בן חיים - בעלי קבוצת בן חיים. מי שזכה במקום הראשון הוא עדן יוספי בן ה-17 מבית שאן, שאמר: "במשך שנתיים אני מתאמן וכל כך התאמצתי לזכות באחד המקומות הראשונים, לא האמנתי שאזכה במקום הראשון".

במסגרת התחרות התמודדו 24 אתלטים מובילים בארץ. מארגני התחרות ירין כהן, רם זארדב וצוריאל שמיר בחרו בגיל מרנץ, מי שזכה כאלוף נינג'ה ישראל, להיות השופט הבכיר, כשלצידו שלושה שופטים: מישה פוגורלסקי, אליה בונן ומתן מלמד. במהלך התחרות המתמודדים התחרו בביצוע תרגילים מאתגרים במיוחד כמו: עמידות ידיים, פרונט לבר, פלאנץ', מתח יד אחת ולקו הסיום הגיעו 4 מתמודדים בלבד.

מימין ארז בן חיים' רז קינסטליך' גיל מרנץ ואלון בן חיים. אסף לב,
מימין: ארז בן חיים, רז קינסטליך, גיל מרנץ ואלון בן חיים/אסף לב

מרנץ פתח את האירוע ואמר: "כשפתחתנו את המקום הנפלא הזה 'אקדמיה לנינגה', ידענו שנארח אירועים מענפי ספורט שונים, תוך הבנה שנקים מתחם מושקע, עשיר וגדול, שליבו הפועם ידבר ספורט ויחשוף את הפעילות הספורטיבית שהציבור בישראל פחות מכיר. אני רואה בזה זכות להכתיר את האתלט החזק ביותר בישראל".

ראש העיר רז קינסטליך חתם את התחרות ואמר: "אנו גאים לפתוח בראשון לציון את מתחם הנינג'ה הגדול בישראל. כמו שראינו, ראשון לציון היא עיר ספורטיבית עם 3 מדליות אולימפיות ובקרוב נזכה גם במדליה אולימפית בענף הנינג'ה. בעלי האקדמיה לנינג'ה הציעו לנו לצרף 10 תלמידים ממשפחות רווחה במטרה לשבץ אותם במשך השנה הקרובה בחוגים ובפעילות ללא תשלום, ואנו מודים ומעריכים על כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully