וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא באותו קצב: הבלם בן ה-41 רדף אחרי סאנצ'ו, מתח את השריר ונפצע

אילדפונס לימה, שיאן ההופעות והכיבושים של נבחרת אנדורה, התקשה מול שחקן נבחרת אנגליה ב-5:0. הבלם הוותיק, שהוחלף אחרי 32 דקות בלבד, ערך את הבכורה בנבחרת עוד לפני שסאנצ'ו נולד

אנדורה - אנגליה 5:0/ספורט1

שחקני נבחרת אנדורה התקשו לעמוד בקצב של יריביהם מנבחרת אנגליה אמש (שבת) במוקדמות מונדיאל 2022. על אף שגארת' סאות'גייט הציב הרכב די משני להתמודדות, סגנית אלופת אירופה לא התקשתה בחוץ מול נמושת הבית והביסה אותה 0:5.

בן צ'ילוול וג'ק גריליש כבשו לראשונה במדים הלאומיים, כאשר גם בוקאיו סאקה, טמי אברהם וג'יימס וורד פראוס הבקיעו. עם זאת, הרגע שמשך את תשומת ליבם של צופים רבים לא היה אף אחד מהשערים. בדקה ה-63, הבלם המקומי אילדפונס לימה בן ה-41 יצא למרדף אחר ג'יידון סאנצ'ו, הצעיר ממנו ב-20 שנה, ולצערו מתח את השריר בסיום הספרינט.

צפו בספרינט שהסתיים בפציעה

לימה, שבעצמו נכנס כמחליף בדקה ה-31, פשוט קרס לאחר שניסה לרדוף אחרי קשר מנצ'סטר יונייטד, והוחלף אחרי 32 דקות בלבד על הדשא. בציוץ שפורסם לאחר המשחק לימה בחר לצחוק על הסיטואציה ורשם לסאנצ'ו: "פעם הבא תאט".

עוד בוואלה!

סנטוס ממשיך לעקוץ את סולשיאר: "אימונים לא מספיקים לרונאלדו"

לכתבה המלאה

הבלם הוותיק, ששיחק בעבר בליגה השנייה בספרד ובליגה השוויצרית הראשונה, הינו שיאן ההופעות של נבחרת אנדורה עם 133 משחקים ולמרות עמדתו האחורית הוא גם מלך השערים עם 11 כיבושים. את הבכורה במדים הלאומיים ערך לימה ביוני 1997, כמעט שלוש שנים לפני שג'יידון סאנצ'ו נולד.

אילדפונס לימה, נבחרת אנדורה. רויטרס
לא באותו הקצב. סאנצ'ו בורח ללימה/רויטרס

באותו המשחק, בו אנדורה הובסה 4:1 בידי אסטוניה, הבלם הבקיע את השער המצמק. בשנת 1998 הוא הספיק לשחק נגד שתי הנבחרות שהגיעו באותה שנה לגמר המונדיאל, צרפת וברזיל, ופגש שחקנים אגדיים כמו ריבאלדו, קאפו, רונאלדו, זינדין זידאן ודוד טרזגה.

אילדפונס לימה, נבחרת אנדורה. Pedro Salado/Quality Sport Images, GettyImages
הסתיים בפציעה. לימה נאנק מכאבים/GettyImages, Pedro Salado/Quality Sport Images

אנדורה, באופן חריג ומפתיע, לא נועלת את טבלת הבית, זאת בזכות הניצחון 0:2 על סן מרינו בחודש שעבר. בעוד יומיים ייפגשו שתי הנבחרות פעם נוספת, לקרב על המקום החמישי בבית. אנגליה, לעומת זאת, מוליכה את טבלת הבית עם 19 נקודות, ארבע יותר מאלבניה השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully