וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפתח זיו: "אנחנו מכוונים למה שהכוכב האדום עשו נגדנו"

10.10.2021 / 8:50

אחרי הניצחון הקל על הפועל חיפה בפתיחת העונה הגארד של מכבי תל אביב סיפק תובנות על הרצון של הצהובים להפוך לקבוצה הגנתית: "אני יודע שאני אשתפר, אני אוהב את האתגר הזה"

מכבי תל אביב פתחה אמש (שבת) את עונת 2021/22 בליגת העל בצורה חלקה עם ניצחון נוח על הפועל חיפה, 59:84. הצהובים, שהגיעו למשחק אחרי היכולת החלשה בהפסד הביתי לכוכב האדום בלגרד השתלטו על המשחק בסוף הרבע הראשון, פתחו הפרש דו ספרתי ועצרו את היריבה על 37 נקודות אחרי שלושה רבעים.

יאניס ספרופולוס חילק את דקות המשחק בצורה מחושבת כששמונה שחקנים שיחקו מעל 15 דקות, וחמישה קלעו בספרות כפולות. קינן אוואנס בלט מול האקסית עם 14 נקודות ויפתח זיו היה טוב מאוד עם 12 נקודות ו-5 אסיסטים. סקוטי ווילבקין, שהסתפק ב-3 נקודות בלבד, חצה את רף אלף הנקודות בקריירה בליגת העל.

שחקן הפועל חיפה גרגורי ורגאס מול שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. דני מרון
שלוש נקודות הספיקו לציון דרך. ווילבקין מול ורגאס/דני מרון

"באנו מוכנים, שיחקנו ביחד, הוצאנו את התוכנית משחק לפועל", אמר יפתח זיו בתום המשחק, "אנחנו באמת רוצים להיות קבוצת הגנה. מה שראינו נגד הכוכב, מה שהם עשו, אז לשם אנחנו מכוונים וככה אנחנו רוצים להיראות. הם קלעו 59 נקודות היום וזה אומר הרבה, מה שעשינו הגנתית זה מה שאנחנו רוצים לעשות בכל משחק. אנחנו לא משתמשים בקורונה כתירוץ, לא בגלל זה הפסדנו לכוכב, אלה דברים שלוקחים זמן, ממשחק למשחק אני בטוח שנשתפר. אין יותר מדי זמן, אבל זה לוקח זמן ואני מקווה שכמה שפחות".

על היכולת האישית שלו אמר זיו: "אני מרגיש על עצמי שאני צריך להיכנס לעניינים, אני לא משתמש בזה כתירוץ אבל אני עושה מה שצריך כדי לעזור לקבוצה. תקופת הסתגלות זה לא יום או יומיים, צריך עדיין להסתגל לשיטות משחק של המאמן וליצור כימיה בין כל הסגל. אני משוכנע שיהיה בסדר, אני יודע שאני אשתפר, זה אתגר ואני שמח על האתגר הזה".

שחקן מכבי תל אביב יפתח זיו מול שחקן הפועל חיפה קאדים אלן. דני מרון
עדיין בתקופת הסתגלות. יפתח זיו/דני מרון

הצהובים ימריאו מחר למילאנו לקראת ההתמודדות הראשונה בשבוע הכפול ביורוליג נגד הקבוצה של אטורה מסינה. ביום חמישי תפגוש מכבי את וילרבאן בחוץ, והיא מקווה מאוד לחזור עם ניצחון אחד לפחות מהשבוע הלא פשוט הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully