וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון חרזי יאמן זמנית את קבוצת הנוער של מכבי חיפה

9.10.2021 / 19:13

האחראי על האקדמיה בכפר גלים ישמש גם כמחליפו של בני לם: "הוא דמות חשובה במועדון שעושה עבודה נהדרת במחלקה", החמיא המנהל המקצועי איציק עובדיה

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 2:1/ספורט1

שעה קלה לאחר שמכבי חיפה הפסידה 3:2 למכבי תל אביב בליגת העל לנוער, הודיעו הירוקים על אלון חרזי כמחליפו הזמני של בני לם, שעזב את משרת מאמן קבוצת הנוער לטובת אימון מכבי נתניה.

היום (שבת) על הקווים עמד לירן פינטו, ומיד לאחר ההפסד שהגדיל את הפער מהפסגה לשמונה נקודות, הכריזו הירוקים שאלון חרזי, המנהל המקצועי של אקדמיית הנוער בכפר גלים, יאמן את הקבוצה לפחות בתקופה הקרובה. את ההחלטה קיבל מנהל מחלקות הנוער איציק עובדיה ובמועדון הבהירו שחרזי ימשיך לשמש כאחראי האקדמיה במקביל לאימון הנוער.

אלון חרזי, מכבי חיפה. אתר רשמי מכבי חיפה, אתר רשמי
יאמן את קבוצת הנוער במקביל. אלון חרזי/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי חיפה

עובדיה אמר על מינויו הזמני של חרזי: "אלון חרזי הוא דמות חשובה במועדון שעושה עבודה נהדרת במחלקה, אני סמוך ובטוח שימשיך לעזור לנו לקדם את שחקני קבוצת הנוער".

מכבי חיפה גם אישרה כי כל יתר אנשי המקצוע ימשיכו בתפקידם בקבוצת הנוער, כולל לירן פינטו שישוב כעת לעמדת עוזר המאמן. כאמור, הקבוצה מפגרת בשמונה נקודות אחר מכבי תל אביב שבפסגה, אולם הצהובים קיימו תשעה משחקים ואילו הירוקים שמונה. היה זה הפסד ראשון של הירוקים העונה, אחרי שאת עונת 2020/21 סיימו עם הפסד בודד.

  • עוד באותו נושא:
  • אלון חרזי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully