וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו פאני: "רצו אצלי מחשבות שהפציעה תשבית אותי לשנה שלמה"

8.10.2021 / 18:24

קשר מכבי חיפה התראיין לאתר הרשמי של המועדון והתייחס לפציעה: "לא נעים לשמוע את אוהדי היריבה מקללים אותך, עבר עליי לילה ארוך". על הארכת החוזה: "חתמתי בבית שבו גדלתי, המקום שאני הכי אוהב בעולם"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 2:1/ספורט1

מכבי חיפה נאלצה להסתדר בשבועות האחרונים ללא קשר הקבוצה מוחמד אבו פאני, שנפצע בהפסד 2:1 למכבי תל אביב במחזור השלישי בליגה. הקשר, שבעקבות הפציעה גם נעדר מצמד המפגשים הקרובים של נבחרת ישראל, התראיין לאתר הרשמי של הירוקים, סיפר על קצב ההחלמה מהפציעה ואף התייחס לסאגת הארכת החוזה שהסתיימה בחתימה על חוזה חדש עד 2026.

"אני מרגיש מצוין, עברתי את ניתוח ואני אחרי זה כבר. לפי התכניות בשבוע הבא אני מתחיל בחזרה לדשא, שזה כבר מצוין. אני מאמין שכבר בשבוע הקרוב אכנס יותר לקצב. אולי אהיה בסגל למשחק הקרוב, זה תלוי בצוות הרפואי".

שחקן מכבי חיפה מוחמד אבו פאני. מאור אלקסלסי
יחזור במשחק הקרוב? אבו פאני/מאור אלקסלסי

על רגע הפציעה באצטדיון בלומפילד סיפר אבו פאני: "זה היה רגע מאוד קשה. פתאום לשמוע את הקהל של מכבי תל אביב מקלל אותי זה לא נעים. פתאום התחילו לרוץ אצלי מחשבות שזאת אולי פציעה קשה מאוד שיכולה להשבית אותי לשנה שלמה. זה רגע מאוד קשה, עבר עליי לילה מאוד ארוך. אין מה לעשות, פציעות זה חלק מהכדורגל וברוך השם שזה לא משהו יותר חמור מזה. אני כבר אחרי זה ועוד מעט חוזר לדשא".

עוד בוואלה!

לביא וסטריין מתאמנים בצד, סילבס זכה לגישושים בנוגע לנוער

לכתבה המלאה
מוחמד אבו פאני שחקן מכבי חיפה הפצוע מורד על אלונקה. דני מרון
חשש מפציעה קשה. אבו פאני נגד מכבי תל אביב/דני מרון

כאמור, אבו פאני התייחס גם לסאגת הארכת החוזה, שכן במהלך המשא ומתן הוא נותר מחוץ לסגל במשך כמה משחקים: "היה משא ומתן קשה מאוד, ארוך ומתיש. בסופו של דבר חתמתי במקום שאני הכי אוהב בעולם, בבית שגדלתי בו ואני הכי שמח על זה. אני מאוד מחובר לקבוצה ומאוד רציתי להיות חלק ממנה גם במשחקים החשובים. קשה להיות בצד ולראות שאין לך מה לעשות בתוך המגרש. אני מקווה לחזור כמה שיותר מהר, לעזור לקבוצה לחזור למסלול שלנו ולהגיע למטרות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully