וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לביא וסטריין מתאמנים בצד, סילבס זכה לגישושים בנוגע לנוער

7.10.2021 / 10:00

הקשר והמגן עדיין לא כשירים ובמכבי חיפה מקווים להגביר את קצב חזרתם עם שובם של השחקנים מחופשות ומשחקי נבחרות בשבוע הבא. במועדון בדקו אם סילבס יהיה מוכן לאמן את הנוער, המאמן לא צפוי להסכים

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 2:1/ספורט1

שחקניה של מכבי חיפה, נטע לביא וריאן סטריין, עורכים אימונים בצידי המגרש ובמועדון מקווים שבשבוע הבא עם חזרת השחקנים מפגרת הנבחרות השניים יוכלו לחזור ולהתאמן עם הקבוצה. בחיפה עורכים אימונים בסגל מצומצם מאוד, כאשר מלבד השניים הפצועים שמתאמנים כאמור רק בצד גם חוסה רודריגס ובוגדן פלאניץ לא נמצאים באימונים אחרי שקיבלו אישור לחופשות קצרות. גם שחקני הנבחרות ביניהם סאן מנחם ועופרי ארד (נבחרת ישראל הבוגרת), מאור לוי( נבחרת ישראל הצעירה) ועלי מוחמד (נבחרת ניז'ר) לא בין מתאמנים, כמו גם עומר אצילי ומוחמד אבו פאני הפצועים.

בחיפה מקווים שבשבוע הבא יגבירו אימונים לקראת המפגש מול הפועל ירושלים שהפך לחשוב במיוחד. "ברור לאור איך שפתחנו את העונה שהמשחק הוא קריטי", קבע שחקן בקבוצה, "אנחנו מאמינים בעצמנו ויודעים שזו רק תחילת העונה אבל אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לאבד שוב נקודות במשחק הקרוב". אגב, מאמן מכבי חיפה ברק בכר הוציא הודעת תמיכה בעוזרו גיא צרפתי. צרפתי הורחק לשלושה משחקים וזכה לביקורות רבות על התנהגותו במהלך המשחק מול הפועל באר שבע.

חיים סילבס מאמן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
לא צפוי להסכים לאמן את הנוער. סילבס/מאור אלקסלסי

בעניין אחר, מאמן הפועל חיפה לשעבר חיים סילבס זכה לגישושים מגורמים במועדון בנוגע לאפשרות שיאמן את קבוצת הנוער. בחיפה רוצים מאוד להחתים בקבוצת הנוער מאמן ברמה של ליגת העל לבוגרים וכעת בדקו האם סילבס שגדל במועדון יהיה מוכן לקחת את התפקיד עליו. בשלב זה לא הייתה הצעה רשמית לסילבס אך מהשיחות עולה שהמאמן לא צפוי להסכים גם כך לעבור לאמן קבוצת נוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully