וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי: "אני עדיין מרגיש קצת אבוד בפריז"

הכוכב הארגנטינאי התראיין ל"פראנס פוטבול" והודה: "הפרידה מברצלונה כאבה מאוד, חשבתי שהכול נסגר ואסיים שם את הקריירה". וגם: הילדים, ניימאר ואמבפה

ארגנטינה סיימה ב-0:0 עם פרגוואי במוקדמות המונדיאל/ספורט1

כחודשיים אחרי הפרידה מברצלונה והחתימה הרשמית בפריז סן ז'רמן, ליאונל מסי ערך ריאיון ראשון בצרפת וסיפר למגזין "פראנס פוטבול" על התחושות לאחר המעבר ומה שעבר עליו בתקופה הדרמטית.

"חזרתי לברצלונה אחרי הקופה אמריקה כדי להתכונן לעונה, אחרי שקיבלתי כמה ימי חופשה נוספים מקומאן", סיפר הכוכב בן ה-34. "תכננתי לחתום על החוזה החדש ולהתחיל להתאמן מיד. החלטתי לסיים את הקריירה בברצלונה. חשבתי שהכול נסגר וכל מה שחסר זה שאחתום. אבל כשהגעתי לברצלונה, נאמר לי שזה כבר בלתי אפשרי, שאני לא יכול להישאר ועליי למצוא לעצמי מועדון אחר כי ברצלונה לא יכולה להרשות לעצמה להאריך את החוזה שלי. זה שינה את כל התכניות. היה קשה מאוד לקבל את זה, זה כאב לי. לחשוב שאנחנו צריכים לעזוב את הבית שלנו וכל המשפחה צריכה לשנות את ההרגלים שלה".

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן חוגג שער. רויטרס
ריאיון ראשון מאז המעבר. ליאונל מסי/רויטרס

מסי סיפר כי החברים מארגנטינה וכן ניימאר ואחרים תרמו לבחירה שלו בפ.ס.ז': "זה היה חלק גדול מהעניין כי הבנתי שאני מגיע למדינה חדשה וצריך להתחיל הכול מאפס. לדעת שיש לי חברים בחדר ההלבשה גרם לי להאמין שיהיה קל יותר להתאקלם וכך הכול עם פ.ס.ז' נסגר בן לילה. לא טעיתי, באמת היה קל להתאקלם, בעיקר כי יש הרבה שחקנים שמדברים ספרדית כמוני. חיכו לי חברים כמו ניימאר, לאנדרו פארדס, אנחל די מריה שעזר לי כשהגעתי. גם קיליאן אמבפה מדבר ספרדית מושלמת, אז יש לנו שיחות גם מחוץ למגרש. קל להסתדר איתו ואני בטוח שהקשר בינינו יהיה מוצלח".

למרות זאת, מסי מודה: "אני חייב להגיד שאני עדיין מרגיש קצת אבוד. אני צריך עוד להכיר את העיר כדי שיהיה לי קל יותר. בברצלונה היו לי את ההרגלים שלי, הכרתי כל אזור והייתי רוב הזמן באותם מקומות. פה הילדים הולכים לבית הספר ולומדים צרפתית. הם כבר מבינים מילים וזוכרים אותן מיד. הם הרבה יותר טובים ממני בזה".

הארגנטינאי, המחזיק הנוכחי ב"כדור הזהב", מרוצה מהבחירה שלו: "אני שמח להיות בפריז. רצינו מאוד להגיע. לפ.ס.ז' יש קבוצה פנטסטית שיכולה לזכות בהרבה תארים. זו המטרה שלי לשנים הבאות. יש כאן שחקנים נפלאים, אבל אנחנו עדיין לומדים להכיר אחד את השני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully