וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרי גבר על הלייקרס בבכורה של ווסטברוק, גם ברוקלין ניצחה

כוכב הווריירס קלע 30 ב-114:121 על הקבוצה מעיר המלאכים, הרכש החדש סיים עם 2 נקודות באחוזים מזעזעים. 18 לדוראנט מול מילווקי, שיקגו ובול הבריקו, דאלאס שוב ניצחה

דני אבדיה בפעולה במחנה האימונים של וושינגטון וויזארדס/מתוך טוויטר

משחקי ההכנה לקראת פתיחת העונה ב-NBA נמשכו גם הלילה (בין שישי לשבת), כשבמוקד הניצחון של גולדן סטייט וסטף קרי על לברון ג'יימס, ראסל ווסטברוק ולוס אנג'לס לייקרס. ברוקלין עם קווין דוראנט גברה על מילווקי, שיקגו המתחדשת הביסה את ניו אורלינס ולוקה דונצ'יץ' ודאלאס גברו על לוס אנג'לס קליפרס.

גולדן סטייט - לוס אנג'לס לייקרס 114:121

הווריירס, עדיין ללא קליי תומפסון שאמור לשוב העונה אחרי היעדרות ארוכה, שמרו על מאזן מושלם בקדם העונה ואחרי שגברו על פורטלנד ודנבר, הצליחו לנצח גם את הלייקרס, שהציגה לראשונה את הרכש החדש ראסל ווסטברוק.

גולדן סטייט המשיכה ביכולת הטובה מפתיחת העונה, שוב הודות לסטף קרי, שצלף 30 ב-3 מ-14 מחוץ לקשת. ג'ורדן פול סייע לו עם 28 נקודות כשמנגד בלט דווייט הווארד, שקלע 23 וקטף 12 ריבאונדים. ווסטברוק סיים עם 2 נקודות ב-1 מ-7 מהשדה בעוד שלברון ג'יימס קלע 9.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

שיקגו - ניו אורלינס 85:121

על פי לא מעט פרשנים מובילים בארצות הברית, שיקגו תהיה הקבוצה המפתיעה של העונה, בטח אחרי השינויים הרבים שביצעה בפגרה. הבולס התעללו בניו אורלינס, כשלונזו בול שהגיע לקבוצה מהפליקנס לא ריחם על האקסית כשסיים משחק נהדר עם 19 נקודות ב-5 מ-6 מחוץ לקשת. גם זאק לאבין עם 21 וניקולה ווצ'ביץ' עם 16 ו-10 בלטו אצל הקבוצה מעיר הרוחות. טריי מרפי הצטיין אצל המפסידה בהיעדרם של זאיון וויליאמסון וברנדון אינגרם.

ברוקלין - מילווקי 115:119

אחרי הניצחון המשכנע על הלייקרס במשחק ההכנה הראשון העונה, הנטס שוב ניצחו, הפעם את האלופה שחסרה את כוכבה הגדול יאניס אנטטקומפו. קווין דוראנט בלט אצל ברוקלין עם 18 נקודות כשגם ג'ו האריס, למרקוס אולדריג' ופטי מילס היו טובים. ג'ורדן נוורה קלע 30 מנגד, אקס מכבי תל אביב אלייז'ה בריאנט הוסיף 21 מהספסל.

לוקה דונצ'יץ', דאלאס מאבריקס. רויטרס
שוב ניצח. דונצ'יץ'/רויטרס

דאלאס - לוס אנג'לס קליפרס 114:122

לוקה דונצ'יץ' שוב הצטיין בהכנה, הפעם בפחות מ-17 דקות, כשהוליך את המאבס לניצחון עם 14 נקודות, 9 אסיסטים ו-8 ריבאונדים. פול ג'ורג' שיחק כמעט 20 דקות אך קלע רק 6 נקודות עבור הקליפרס, קוואי לאונרד לא שותף.

תוצאות נוספות:

דנבר - מינסוטה 114:112
סן אנטוניו - מיאמי 109:105
קליבלנד - אינדיאנה 109:100

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully