וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרות בסיאטל: ראסל ווילסון בחוץ ל-4 עד 8 שבועות

עודכן לאחרונה: 9.10.2021 / 8:07

הקוורטרבק של הסיהוקס יחמיץ את המשחקים הראשונים בקריירה שלו, בעקבות הפציעה באצבע שגרמה לו לנטוש את המשחק מול הראמס. ג'ון גרודן הסתבך בעקבות אימייל גזעני ששלח לפני כעשור

ראסל ווילסון סיאטל סיהוקס. Steph Chambers, GettyImages
סיאטל תצטרך להחזיק מעמד בלעדיו. ווילסון/GettyImages, Steph Chambers

סיאטל פתחה את עונת ה-NFL בצורה מקרטעת במיוחד, עם שלושה הפסדים בחמישה משחקים כולל מפלה ביתית מול לוס אנג'לס ראמס בליל חמישי האחרון. עכשיו, הצרות של הסיהוקס הפכו לגדולות הרבה יותר - ראסל ווילסון, שנפצע באותו משחק באצבע אחרי מפגש כואב עם ארון דונלד ונאלץ לנטוש, עבר ניתוח וייעדר בין ארבעה לשמונה שבועות.

ג'ינו סמית', שהחליף את ווילסון נגד הראמס, צפוי לשמור על התפקיד, לפחות כרגע, בשעה שווילסון יחמיץ את המשחק הראשון בקריירה שלו אחרי 149 פתיחות רצופות, כאשר סיאטל תפגוש ביום ראשון הבא את פיטסבורג. הסיהוקס יקוו להישאר עם הראש מעל המים ועם סיכוי לפלייאוף כאשר ווילסון יהיה כשיר לבסוף, אבל זה לא יהיה קל בבית ה-NFC מערב הצפוף.

*** ג'ון גרודן, מאמן לאס וגאס ריידרס, הסתבך כהוגן לאחר שהוול סטריט ג'רנל פרסם אימייל ששלח לפני כעשור ובו הערה גזענית חמורה. האימייל המדובר נשלח ביולי 2011 לנשיא קבוצת וושינגטון פוטבול טיפ (אז עדיין הרדסקינס), בשיא הלוקאאוט שעצר את פעילות הליגה לקראת אותה עונה. גרודן, שעבד אז ב-ESPN, כינה בו את דמוריס סמית' האפרו-אמריקאי, מנהל ארגון השחקנים: "מישהו עם שפתיים בגודל של צמיגי מישלן".

הלילה המאמן כבר הספיק להתנצל לאחר החשיפה ואמר: "אני מתבייש שהעלבתי אותו, אבל הכוונה לא הייתה גזענית, אלא דרך בה אני מכנה מישהו שאני תופס משקר". המאמן גם שוחח עם שחקניו וכעת הליגה והקבוצה יצטרכו להחליט איך הן מטפלות בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully