וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'איינטס הרשימו מול הדודג'רס, בוסטון התפוצצה על טמפה ביי

עודכן לאחרונה: 9.10.2021 / 7:57

הומראן מוקדם של באסטר פוזי והצגה של לוגאן ווב על הגבעה סידרו לסן פרנסיסקו 0:4 על האלופה במשחק 1. הרד סוקס חבטו לחמישה הומראנים ב-6:14 בפלורידה. יוסטון כבר ב-0:2 מול שיקגו, מילווקי ב-0:1 על אטלנטה

יום שישי הגדול הביא לנו משחקים לאורך הלילה בכל אחת מסדרות הסיבוב הראשון של פלייאוף ה-MLB. יוסטון כבר ב-0:2, בוסטון השוותה ומילווקי וסן פרנסיסקו עלו ליתרון.

יוסטון - שיקגו וייט סוקס 4:9 (0:2 לאסטרוס בסדרה)

החבורה מטקסס נראית בדרך הבטוחה לשלב הבא. לשיקגו עוד היו תקוות אחרי שהיא חזרה באינינג החמישי מפיגור 2:1 ליתרון 2:4, אבל יולי גורייל מיד איזן ובאינינג החמישי יוסטון שמה חמש ריצות נוספות וניצחה. הסדרה עוברת לעיר הרוחות והווייט סוקס ינסו להישאר בחיים.

מילווקי - אטלנטה 1:2 (0:1 לברוורס בסדרה)

הברייבס עלו לפלייאוף עם הכי פחות ניצחונות (88), אבל הצגה של צ'רלי מורטון (שישה אינינגים, תשעה סטרייקאאוטים) כמעט עזרה להם לעקוץ. רק כמעט. בתחילת האינינג השביעי, ראודי טלז סופסוף הגיע למורטון עם הומראן בן שתי ריצות וגם סולו הומראן מצמק של ג'וק פידרסן באינינג הבא לא הספיק לאורחים. משחק 2 ייערך הלילה במילווקי (0:07).

טמפה ביי - בוסטון 14:6 (1:1 בסדרה)

הרייז לא התקשו במשחק הראשון, אבל הכל התהפך הלילה בזכות התפוצצות התקפית של הגרביים. בוסטון פתחה היטב עם שתי ריצות באינינג הראשון, אבל טמפה הגיבה עם חמש משלה בתחתית האינינג, כולל גרנד סלאם של ג'ורדן לאפלו על הראש של כריס סייל. גם זה לא הפחיד את האורחים, שסיימו עם 20 חבטות, כולל חמישה הומראנים. קיקה הרננדז הבריק עם חמש חבטות, ארבע מהן לאקסטרה בסיסים, ג'יי די מרטינז הוסיף הומראן בן שלוש ריצות שהשלים את המהפך ובוסטון תחזור הביתה בשוויון ועם אמונה.

סן פרנסיסקו - לוס אנג'לס דודג'רס 0:4 (0:1 לג'איינטס בסדרה)

הסדרה שכולם ציפו לה החלה עם שליטה מוחלטת של סן פרנסיסקו. כבר באינינג הראשון באסטר פוזי חבט להומראן בן שתי ריצות על ווקר ביולר ולקראת הסיום גם כריס בריאנט וברנדון קרופורד שלחו כדורים ליציע, כאשר במקביל לוגאן ווב מבריק במשחק הפלייאוף הראשון שלו עם 7.2 אינינגים, 5 חבטות בלבד ו-10 הכשות. האלופה תהיה חייבת להתעורר במשחק 2 שייערך הלילה (4:07).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully