וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה נרגש לקראת החזרה: "הבטחתי לעצמי לשוב חזק וטוב יותר"

עודכן לאחרונה: 8.10.2021 / 21:10

הישראלי ישחק לראשונה מאז הפציעה מול הניקס בין שבת לראשון: "לא היה קל אחרי הפציעה". מאמנו בחן אותו במהלך האימון ואמר: "הוא לא רוצה לנוח באף מהלך, נשמור עליו מעצמו"

ברוקלין נטס מתאמנת לקראת פתיחת עונת ה-NBA/חשבון הטוויטר הרשמי של ברוקלין נטס

דני אבדיה צפוי לערוך מחר (בין שבת לראשון) הופעה ראשונה מאז שנפצע בעונה שעברה, כאשר וושינגטון וויזארדס תפגוש את ניו יורק ניקס למשחק הכנה.

בינתיים, בארצות הברית מדווחים כי מאמן הקבוצה, ווס אנסלד ג'וניור, הכין לדני אבדיה מבחן מסקרן במהלך אימון הקבוצה. על פי הכתב צ'ייס יוז, הוויזארדס תרגלו 5 על 5 כאשר בכל פעם אנסלד הורה לפורוורד הישראלי להחליף עמדה תוך כדי תנועה. יוז מוסיף כי מטרת המבחן הייתה לראות את היכולות שלו כמוביל כדור שני.

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. Will Newton, GettyImages
הקאמבק מתקרב. אבדיה/GettyImages, Will Newton

לקראת החזר בשבת, מאמנה החדש של הוויזארדס סיפר כי שחקן השנה השנייה "קצת מתפרע. הוא לא רוצה לנוח באף מהלך, או לא להיות חלק מהתרגיל. אנחנו נהיה זהירים עם הדקות שלו כדי לשמור עליו מעצמו מאחר והוא לוקח כל פוזשן חזק. הוא ייכנס ויצא ונשים אותו בהרכבים מגוונים".

אבדיה עצמו נשמע נרגש לקראת החזרה לפרקט: "עבר הרבה זמן. לא היה קל אחרי הפציעה, במיוחד בהתחלה. הבטחתי לעצמי לחזור חזק וטוב יותר, המאמן והשחקנים מאחוריי. ראיתי את הקבוצה ביוסטון, איך חולקים את הכדור. אני מתרגש".

הישראלי הוסיף כי מגיל 14 הוא לא פספס כמות כזו של משחקים, חשף כי הוא מרגיש יותר בשל ומוכן, והחמיא לראסל ווסטברוק, שעזב הקיץ בטרייד ללוס אנג'לס לייקרס: "הוא שחקן להיכל התהילה, אי אפשר להתכחש לזה. ראיתי איך הוא מתכונן למשחקים. אף פעם לא ראיתי דבר כזה, הדרך בה הוא מתכונן ומטפל בגוף שלו. הוא הפך אותי לקשוח יותר ולימד אותי כיצד להתייחס למשחק".

עוד בוואלה!

מאמן וושינגטון מחכה לקאמבק של דני אבדיה: "הוא מראה ניצוצות"

לכתבה המלאה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. Alex Menendez, GettyImages
מאז גיל 14 לא פספס כל כך הרבה משחקים. אבדיה/GettyImages, Alex Menendez

חברו החדש של הישראלי לקבוצה, קנטביוס קלדוול פופ, שהגיע בטרייד על ראסל ווסטברוק מלוס אנג'לס לייקרס, החמיא: "אבדיה עובד קשה, את זה אפשר לראות מיד. מאז שאני עם הקבוצה ​הוא כל הזמן עובד והשבוע הוא כבר התאמן איתנו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully