וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: הפועל חיפה תנחיל למכבי תל אביב עוד הפסד בית?

עודכן לאחרונה: 8.10.2021 / 22:24

מחזור 1 בליגת העל לעונת 2021/22 (21:00): אחרי התבוסה לכוכב האדום בגלרד יבחרו במכבי תל אביב את חמשת הזרים שיפגשו את האקסית של קינן אוואנס, הפועל חיפה שבמדיה יערוך המתאזרח וויל ריימן בכורה

עונת 2021/22 בליגת העל בכדורסל תצא לדרך מחר (שבת, 21:00) באופן רשמי במשחק הליגה בו תארח מכבי תל אביב את הפועל חיפה. הצהובים מגיעים למשחק אחרי חמישה משחקים רשמיים - כולל זכייה בגביע ווינר ומאזן 1:1 במשחקי היורוליג. האדומים מנגד שיחקו חמישה משחקים רשמיים, הודחו ברבע גמר גביע ווינר, והפסידו בגמר מוקדמות היורופקאפ.

קינן אוואנס שחקן מכבי תל אביב מול אוגניין ירמאז שחקן באיירן מינכן. דני מרון
ביורוליג הוא לא נראה טוב, יתעלה דווקא מול האקסית? קינן אוואנס/דני מרון

הנתונים: הפועל חיפה הפסידה בעונה שעברה את כל חמשת משחקיה נגד מכבי תל אביב. יתרה מכך, מאמנה אלעד חסין מעולם לא ניצח את הצהובים כמאמן ראשי ועומד על 12 הפסדים מ-12 משחקים נגד הצהובים. הפעם האחרונה שחיפה ניצחה את מכבי תל אביב היה בפלייאוף 1989, 85:88 ברוממה. לחסין יש ניצחון במחזור הפתיחה על הצהובים, כעוזרו של ליאור ליובין בהפועל חולון בעונת 2013/14.

ספנסר וייס קלע 3 נקודות במפגש הראשון שלו בעונה שעברה נגד מכבי תל אביב, עם 1 מ-6 מחוץ לקשת. בשלושת המשחקים לאחר מכן טיפס ל-13.3 נקודות כולל 9 מ-22 מחוץ לקשת.
קינן אוואנס הוא השחקן החמישי שעובר תחת אלעד חסין בישראל ומגיע לאחר מכן ליורוליג - קדמו לו סילבן לנדסברג, טוני קרוקר, ג'ורדן טיילור ו-וויל קלייברן.

במרכז ההתמודדות: קינן אוואנס. אחרי שני משחקי יורוליג לא טובים, הגארד של מכבי תל אביב מגיע לליגה ופוגש את האקסית בה הצטיין בעונה שעברה. מלבד רצון להוכיח מול קבוצתו לשעבר, ירצה אוואנס לקבל ביטחון ולהיכנס לכושר טוב לקראת המשך העונה.

בכמה מילים: מכבי תל אביב מגיעה למשחק הראשון שלה במסגרת הליגה אחרי ההפסד הקשה לכוכב האדום בלגרד אמש. במכבי לא רשמו את מתיאס לסור באיגוד הכדורסל נכון ליום שישי בצהריים, כמו גם את אנטה ז'יז'יץ' הפצוע, כשאליהם הצטרפו גם אנג'לו קלויארו וג'יימס נאנלי שלא נרשמו. בהפועל חיפה חוזרים לשחק אחרי פספוס העלייה לשלב הבתים ביורופקאפ בשבוע שעבר ובינתיים קיבלו בקבוצה חיזוק משמעותי בדמותו של המתאזרח וויל ריימן שנחת בסוף השבוע שעבר בארץ ויערוך את הבכורה שלו נגד מכבי תל אביב. בחיפה מאמינים בסגל הקיים שלהם וינסו להדהים את היריבה העדיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully