וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת הצעירה מנסה לשכוח מההפסד "הכואב". מחמאות לעומר ניראון

אלון חזן ניסה להרים את השחקנים אחרי הפספוס מול גרמניה: "גאה בכם". שוער רמת השרון ימשיך לפתוח גם כשדניאל פרץ יחזור?

פלייר: עילאי אלמקייס, שחקן נבחרת ישראל הצעירה/ההתאחדות לכדורגל

תחושות קשות של תסכול ואכזבה ליוו את שחקני ואנשי הנבחרת הצעירה, אמש בסיום ההפסד הכואב 3:2 לנבחרת גרמניה, במסגרת מוקדמות היורו 2023. הנבחרת הישראלית שהציגה יכולת טובה ברוב שלבי המשחק ואף הוליכה בדקות האחרונות 1:2, נכנעה בסופו של דבר לצמד מהיר של הגרמנים בדקות הסיום ובסופו של דבר, ירדו הכחולים-לבנים מנוצחים מול אלופת אירופה המכהנת לנבחרות צעירות. למרות ההפסד הכואב, ישראל נמצאת עדין בעמדת זינוק מצויינת בקרב על המקום השני בבית, שדרכו אפשר יהיה להעפיל לפלייאוף. בשלב זה צברה ישראל שש נקודות מתוך תשע אפשריות, כאשר שני הניצחונות הראשונים נגד פולין והונגריה, עשויים להיות משמעותיים מאוד להמשך הקרבות בבית הזה.

הנבחרת תנחת במהלך הצהריים בישראל, כאשר כבר ביום שלישי הקרוב, מצפה לשחקנים של המאמן אלון חזן, משחק נוסף בבית נגד לטביה והמטרה היא כמובן לצבור ניצחון נוסף ולהתבסס במקום השני. בחודש הבא תשחק ישראל בחוץ נגד סן מרינו ובבית ב-16 בנובמבר, מול הונגריה.

"צריך לשכוח מההפסד הכואב הזה ולהתעסק במשחק שיש לנו ביום שלישי", אמר גורם בנבחרת. "עכשיו רק לטביה מעניינת אותנו. שיחקנו אתמול מול אחת הנבחרות הכי טובות באירופה, זה לא מקרי שהם זכו ביורו בקיץ האחרון, מדובר בנבחרת איכותית מאוד".

שוער נבחרת ישראל הצעירה עומר ניראון מול שחקן נבחרת גרמניה מקסימיליאן באוור. Christof Koepsel, GettyImages
יישאר השוער הראשון? עומר ניראון בפעולה אתמול/GettyImages, Christof Koepsel

השחקנים נראו מדוכדכים מאוד בחדר ההלבשה בסיום, כאשר המאמן אלון חזן, שסיים גם הוא את המשחק עם תחושת תסכול ופספוס, ניסה להרים את שחקניו ואמר להם: "אני גאה בכל אחד ואחד מכם. יש לנו עוד משחק חשוב בשבוע הקרוב ואנחנו צריכים לחשוב רק עליו כרגע".

מי שקיבל אמש את מירב המחמאות הוא השוער עומר ניראון, שהציג יכולת נהדרת והדף פעם אחר פעם את ניסיונות שחקני הנבחרת הגרמנית. ניראון קיבל את חולצת ההרכב לאחר שהשוער הראשון דניאל פרץ הוקפץ לסגל הנבחרת הבוגרת. המאמן חזן התייחס בסיום לסוגיית השוער וכשנשאל האם עומר ניראון ימשיך לעמוד בשער הנבחרת השיב: "עומר ימשיך, למה לא? דניאל פרץ שוער מצוין, אבל אף אחד לא הרגיש שזה השוער השני או הראשון, אני סומך על עומר ב-100%, הוא שוער לגיטימי וטוב ועשה את זה גם בליגת העל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully