וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות ספורטאים עם צרכים מיוחדים השתתפו במרוץ הלילה של רחובות

עודכן לאחרונה: 7.10.2021 / 23:56

כ-1500 רצים השתתפו במרוץ הלילה המסורתי של רחובות, בו השתתפו גם עשרות ספורטאים עם צרכים מיוחדים בגילאי 20-17 מעמותת "הרצון מנצח", הפועלת לקידום ספורטאים עם לקות קוגניטיבית ברחובות והסביבה

כ-1500 רצים השתתפו במרוץ הלילה המסורתי של רחובות שנערך הערב (חמישי). במסגרת המרוץ הוזנקו שלושה מקצים תחרותיים של 10 ק"מ, 5 ק"מ ו-2 ק"מ לצד מקצה עממי של 800 מטרים, בו השתתפו גם עשרות ספורטאים עם צרכים מיוחדים בגילאי 20-17 מעמותת "הרצון מנצח", הפועלת לקידום ספורטאים עם לקות קוגניטיבית ברחובות והסביבה.

את המרוץ ארגנו והפיקו עיריית רחובות והחברה העירונית והוא התקיים בחסות רשת סופרשוק יוחננוף. הרצים התכנסו בשעה 19:30 בפארק המייסדים, ובשעה 20:30 הוזנקו כל המקצים. בתום כל המקצים, התקיימה ברחבת הבמה בפארק המייסדים הופעה של הזמרת דנה לפידות. לאחר ההופעה נערך טקס חגיגי במעמד ראש העיר, רחמים מלול, ומנכ"ל רשת יוחננוף, איתן יוחננוף, ובמסגרתו חולקו פרסים למנצחים במקצים השונים.

קבוצת רצים עם צרכים מיוחדים ברחובות. יחצ,
כבוד וכיף. משתתפים במירוץ הערב/יחצ

רחמים מלול, ראש העיר רחובות: "אני שמח לראות את תושבות ותושבי העיר שהגיעו לרוץ במרוץ הלילה, והתרגשתי לראות את קבוצת הרצים המיוחדת שהגיעה לרוץ במקצה ה-800 מטרים. העיר רחובות ממשיכה לקדם ולשלב אנשים עם צרכים מיוחדים בכל תחומי החיים ובתחום הספורט בפרט. אני מודה ואני מודה לכל המשתתפים במרוץ ומאחל לכולנו להיפגש במרוץ הלילה גם בשנה הבאה".

איתן יוחננוף, מנכ"ל רשת "יוחננוף": "כחברה שדוגלת ותומכת באורח חיים בריא, ואף הקימה קבוצות ריצה ברחבי הארץ המתאמנות עם מאמן מקצועי, שמחנו לקחת חלק במרוץ הלילה ברחובות, הבית של רשת יוחננוף. ברכות לזוכים במקצים השונים ולכלל המשתתפים במרוץ".

חבר המועצה רועי שרעבי, מחזיק תיק הספורט: "מרוץ הלילה הוא חלק משלל פעילויות ספורט מרובות שהפקנו ונמשיך להפיק לרווחת כל תושבת ותושב. תושבי העיר מוזמנים לקחת חלק בפעילויות ספורט נוספות שיתקיימו בעיר בקרוב".

אייל פרנקל, מנכ"ל החברה העירונית: "החברה העירונית גאה בהפקת מרוץ הלילה, המהווה המשך של מסורת ספורטיבית בעיר ומטרתו לחבר תושבים נוספים לטרנד הריצה אשר צובר תאוצה בשנים האחרונות. כחברה אשר חורטת על דגלה תרבות וספורט, שמנו דגש, גם באירוע זה, על שילוב מופעים תרבותיים ומוסיקלים לצד הפעילות הספורטיבית החשובה. אני גאה בתושבי העיר שהפגינו רוח ספורטיבית והשתתפו במרוץ".

  • עוד באותו נושא:
  • רחובות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully