וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאן מנחם ערך אימון מלא, אבו עביד, ביטון ואבו חנא צפויים לפתוח כבלמים

מגן הנבחרת, שסבל מפציעה קלה, הצליח להתאושש, פרץ תורגל בקישור. סולמון: "יהיה קשה מאוד, ננסה להפתיע בדברים שונים"

דור פרץ קשר נבחרת ישראל/יניב טוכמן

מגן הנבחרת סאן מנחם ערך הערב (חמישי) אימון מלא והסיר את החשש את וילי רוטנשטיינר מכך שלא יהיה כשיר למשחק מול סקוטלנד בשבת. דור פרץ תורגל בקישור ונראה שהאוסטרי מעדיף להשאיר אותו במרכז השדה ולא להסיטו לעבר מרכז ההגנה. איאד אבו עביד שוב תורגל כבלם ימני במערך שלושת הבלמים. מצד שמאל כבלם המאבק על החולצה הוא בין ג'ואל אבו חנא לעופרי ארד. ניר ביטון יפתח בין שני הבלמים כבלם מרכזי.

שחקן נבחרת ישראל סאן מנחם. ברני ארדוב
פחות דאגה למאמן הלאומי. סאן מנחם/ברני ארדוב

מנור סולומון דיבר הערב על ההגעה המוקדמת לגלזגו: "כיף להגיע לנבחרת וטוב שהיו לנו הרבה ימים עד המשחק, כי בדרך כלל יש לנו יום או יומיים להתכונן. אנחנו עושים אסיפות וידאו ומתאמנים כל יום, מנסים לעבוד על דברים חדשים ולשמר דברים שעשינו במשחקים הקודמים ולשפר אותם בתקווה לעשות תוצאה טובה".

ההיכרות עם סקוטלנד: "פגשנו אותם בשנים האחרונות הרבה פעמים ורוב המשחקים היו מאוד שיוויונים. ברור לנו שיהיה קשה בשבת, כי בחוץ נגד סקוטלנד תמיד קשה ובטח מול אצטדיון מלא בסקוטים, אבל ננסה להפתיע בדברים שונים ולשחק את הכדורגל שלנו, אנחנו טובים יותר כשהכדור אצלנו".

על כך שהאצטדיון יהיה מלא: "כשחקן מקצוען אני תמיד רוצה שיהיו אוהדים. היה קצת קשה בתקופת הקורונה, אוהדים נותנים אנרגיה וכמובן שיותר כיף כשהאוהדים בצד שלך ולא של היריבה, אבל כולנו כבר שיחקנו נגד קהלים שהיו נגדנו, אנחנו רגילים לזה ונקווה שיהיה בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully