וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליית כסף לכרם פרימו באליפות העולם עד גיל 21

שחזרה את ההישג של אחותה: שלוש שנים אחרי שגפן עשתה זאת, הג'ודאית בת ה-16, אלופת אירופה, נכנעה רק בגמר: "יום תחרויות מעורר השראה", החמיא לה מאמנה שני הרשקו

קבלת הפנים של נבחרת הג'ודו הישראלית אחרי טוקיו 2020/צילום: ניר אהרונסון

שלוש שנים אחרי שגפן פרימו נעצרה רק בגמר אליפות העולם עד גיל 21, היום (חמישי) גם אחותה הצעירה, כרם פרימו, הגיעה למעמד הנכסף וסיימה גם היא עם מדליית הכסף במשקל עד 57 ק"ג, בתחרות אשר נערכת באיטליה.

כרם פרימו עם מדליית הזהב. איגוד הג'ודו, אתר רשמי
מדליית כסף יוקרתית לארון. כרם פרימו/אתר רשמי, איגוד הג'ודו

כרם בת ה-16, שרק לפני כחודשיים זכתה באליפות אירופה לקדטיות וחודש אחר כך בתואר אלופת אירופה עד גיל 21, החלה את דרכה באליפות העולם בסיבוב השני ובדרך לקרב הנכסף חלפה על פני יריבות מהונגריה, צרפת, שווייץ ורוסיה, אבל בגמר פגשה ג'ודאית נוספת מרוסיה, קסניה גליצקייה, ולה נכנעה באיפון.

מאמנה שני הרשקו אמר לאחר הזכייה: "מדליה איכותית ומרשימה. כרם ספורטאית אדירה, לוחמת ללא פשרות עם מחוייבות אין סופית לעבוד קשה ולהתקדם, כרם זוכה במדלית הכסף באליפות העולם עד גיל 21 אחרי זכיה בשתי מדליות זהב מרשימות באליפויות אירופה עד גיל 18 ועד גיל 21.

"כרם היא תוצר של עבודה ופרוייקט צעירות מיוחד שהתחיל מיד אחרי ריו 2016 במסגרת האקדמיה למצויינות במכון וינגייט, כרם ושורה נוספת של ספורטאיות הפרוייקט הנ"ל יובילו את נבחרת הנשים בשנים הקרובות.. אני גאה מאוד בכרם על יום תחרויות מעורר השראה, בכל צוות נבחרת הנשים ובספורטאיות הנבחרת. נבחרת הנשים ממשיכה לעשות היסטוריה בדרך לפריז 2024"", סיכם הרשקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully