וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחזור לגדולה? ניוקאסל נרכשה על ידי קבוצת השקעות סעודית

עודכן לאחרונה: 8.10.2021 / 10:03

עכשיו זה רשמי: אחרי 14 שנים מתסכלות עם מייק אשלי המושמץ וכמה דחיות באישור עסקת הענק, אושרה מכירת המגפאייז לבעלים החדשים שישלמו כ-300 מיליון ליש"ט. לאחר ההשקעה אמרו הרוכשים: "זו השקעה לטווח ארוך"

תקציר: ניוקאסל - לידס 1:1/ספורט1

אחרי 14 שנים מייסרות עם מייק אשלי השנוא ומעל 18 חודשים של מו"מ, ניוקאסל עוברת לידיים חדשות לאחר שהושלמה עסקת הרכישה על ידי קבוצת השקעות סעודית תמורת לא פחות מ-300 מיליון ליש"ט. העסקה הזו קיבלה חותמת רשמית במהלך היום, לאחר מו"מ שהגיע לשלבים המתקדמים מוקדם יותר. בחשבון הטוויטר הרשמי של ניוקאסל צייצו כי המכירה הושלמה באופן סופי.

אחד מכוכביה הגדולים של ניוקאסל בכל הזמנים, אלן שירר, שהיה ממבקריו הגדולים של מייק אשלי צייץ זמן קצר לאחר אישור המכירה: "יש! אנחנו יכולים שוב להעיז לחלום".

מנכ"לית קבוצת הרכישה אמנדה סטאבלי אמר לאחר אישור העסקה: "זו השקעה לטווח ארוך. אנו נרגשים בנוגע לעתיד הצפוי לניוקאסל יונייטד. אנו מתכוונים להנהיג גישה מאוחדת במועדון, במטרה להצעיד את המועדון להישגים גדולים בעתיד. השאיפה שלנו זהה לזו של האוהדים - ליצור קבוצה עקבית ומצליחה שתתחרה בקביעות על התארים הגדולים".

נשיא הקבוצה יאסיר אל-רומיאן: "אנחנו גאים להפוך לבעלים החדשים של ניוקאסל יונייטד, אחד המועדונים המפורסמים ביותר בכדורגל האנגלי. אנו מודים לאוהדים על התמיכה שלהם לאורך השנים בקבוצה ואנחנו נרגשים לעבוד איתם".

הבעלים של ניוקאסל מייק אשלי. Richard Heathcote, GettyImages
מייק אשלי, הסוף/GettyImages, Richard Heathcote

הרכישה הזו אמורה לשנות לחלוטין את הקבוצה שתשקיע הרבה יותר כספים בתקווה לחזור לצמרת של הכדורגל האנגלי. באנגליה טוענים שסטיב ברוס המאמן הוותיק יהיה הראשון שישלם את המחיר ובמקרה הטוב יפוטר בסוף העונה, אם לא כבר עכשיו.

למרות שלא ממש ברור מי עומד מאחורי חברת ההשקעות הסעודית, אוהדי ניוקאסל ערכו משאל ומעל 93 אחוזים היו בעד העסקה הזו שתשים קץ לשלטונו של מייק אשלי, הבעלים של המועדון מאז 2007. ניוקאסל פתחה רע מאוד גם את העונה הנוכחית והיא אחת מארבע קבוצות שעדיין לא ניצחו אחרי שבעה מחזורים. בשנים האחרונות הקבוצה הייתה במרכז הטבלה במקרה הטוב, אך בדרך כלל נאבקה בתחתית.

  • עוד באותו נושא:
  • ניוקאסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully