וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירוע חמור באנגליה: שחקן ברייטון נעצר בחשד לתקיפה מינית

כדורגלן מהפרמיירליג הובל באזיקים מחוץ למועדון בעיר לאחר שאישה התלוננה למשטרה כי הותקפה: "אנשים התלהבו לראות אותו ונדהמו כשנאזק"

ליברפול - מנצ'סטר סיטי 2:2/ספורט1

בעוד הפרמיירליג נמצאת בפגרה עקב חלון הנבחרות, הליגה ממשיכה להישאר בכותרות אך הפעם מהסיבות הלא נכונות. באנגליה דווח כי שחקן של ברייטון נעצר ברביעי לפנות בוקר במועדון בעיר בחשד לתקיפה מינית, וכי הוא נמצא בהשגחת המשטרה מאז.

השחקן, בשנות ה-20 לחייו, בילה עם חברו בבר בעיר בשעות הקטנות של הלילה. לאחר שאישה התלוננה כי הותקפה מינית (על פי הודעת המשטרה המקומית) הכדורגלן נעצר בשתיים לפנות בוקר, יחד עם אדם נוסף בשנות ה-40 לחייו, והובל מחוץ למועדון באזיקים.

"המועדון היה מלא", סיפר עד ראייה, "אנשים התלהבו לראות אותו כי הוא שחקן של הקבוצה והם היו בהלם כשראו אותו מובל באזיקים מחוץ למועדון".

ברייטון מסרה בתגובה כי היא "מודעת לכך ששחקן הקבוצה מסייע למשטרה בחקירה על תקיפה שאירעה לכאורה. העניין נמצא בעיצומו של הליך משפטי ולכן לא יכולה להגיב מעבר לכך בנושא בשלב זה".

האירוע האחרון מצטרף לשורה של מקרים מכוערים שהתרחשו בחודשים האחרונים בכדורגל האנגלי. בקיץ נעצר שחקן של אברטון בחשד לעבירות מין בקטין, בעוד בנג'מין מנדי ממנצ'סטר סיטי נעצר בחשד לארבעה מקרי אונס ומקרה נוסף של תקיפה מינית.

  • עוד באותו נושא:
  • ברייטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully