וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מוותרת: "דורטמונד תכפיל את שכרו של ארלינג הולאנד"

עודכן לאחרונה: 7.10.2021 / 8:31

ב"בילד" מדווחים שהצהובים שחורים ינסו להשאיר את הכוכב הגדול שלהם ויציעו לו 15 מיליון יורו לעונה, הולאנד מחזיק בסעיף שחרור

תקציר: בורוסיה דורטמונד - אוגסבורג 1:2/ספורט1

למרות שהיה על הכוונת של כמעט כל המועדונים הגדולים באירופה, ארלינג הולאנד נשאר עונה נוספת בבורוסיה דורטמונד, שכרגע נראית קטנה למידותיו הענקיות. הסקורר הנורבגי צפוי לעזוב את הקבוצה בקיץ ולחתום באחד המועדונים המובילים, אך מסתבר שניגוד למה שעשתה עם כוכבים גדולים בעבר כמו לבנדובסקי, גצה ואחרים, דורטמונד לא מתכוונת לוותר על הנכס הגדול ביותר שלה ללא מאבק.

ארלינג הולאנד שחקן בורוסיה דורטמונד. Lukas Schulze, GettyImages
דורטמונד תנסה להשאיר אותו, ספק אם תצליח. הולאנד/GettyImages, Lukas Schulze

כריסטיאן פאלק אחד הכתבים הבכירים ב"בילד" הגרמני טוען שהצהובים שחורים מתכוונים להכפיל את שכרו של הולאנד מ-8 מיליון יורו ל-15 מיליון יורו לעונה וזאת כדי להפעיל עליו לחץ להישאר, למרות שזה נראה כמו תסריט לא ריאלי כרגע.

על פי הדיווח להולאנד יש סעיף שחרור שהוא יכול להפעיל בקיץ הבא, כאשר הסכום הוא שולי למדי לעומת מה שבאמת שווה החלוץ שריאל מדריד וגם ברצלונה מפנטזות עליו. הבלאנקוס, שכמעט בוודאות יחתימו בהעברה חופשית את קיליאן אמבפה בקיץ, יכולים לעמוד בסעיף השחרור וגם בשכרו של השחקן, אך בדורטמונד מקווים שהנורבגי ישתכנע להישאר בסופו של דבר.

הולאנד ממוקם בראש בטבלת המבקיעים בגרמניה לצידו של לבנדובסקי עם שבעה שערים וזאת למרות שהוא פספס את שני המשחקים האחרונים בגלל פציעה. למרות שזו כבר העונה השלישית של הולאנד בגרמניה, הוא רק בן 21 כך שהקבוצה שתזכה בשירותיו צפויה ליהנות ממנו מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully