וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם ווקאוף הומראן: הדודג'רס ניצחו במשחק הווילד קארד של ה-NL

עודכן לאחרונה: 7.10.2021 / 8:15

כריס טיילור הכריע באינינג התשיעי עם פצצה ליציע וסידר לאלופה 1:3 קשה מאוד על סנט לואיס. בסיבוב הבא: LA תפגוש את סן פרנסיסקו. הלילה, החל מ-23:07, יצאו לדרך סדרות ה-ALDS

דרמה אדירה ליוותה הלילה (בין רביעי לחמישי) את משחק הווילד קארד ב-NL ובסיומה, לוס אנג'לס דודג'רס השיגה את הכרטיס לשלב הבא אחרי ניצחון 1:3 על סנט לואיס קרדינלס.

הציפורים, שסיימו את העונה בכושר אדיר, לא התרגשו מהאלופה שניצחה 16 משחקים יותר מהם וכבר באינינג הראשון הם הגיעו למקס שרצר, שזרק הגשה פרועה וראה את טומי אדמם נכנס הביתה. שרצר השתפר בהמשך, אבל עדיין סיפק משחק מעט מגומגם בסטנדרטים שלו ונמשה אחרי 4.1 אינינגים בלבד.

לשמחתו, ג'סטין טרנר הצליח סופסוף לעשות משהו מול אדם וויינרייט קשישא (5.1 אינינגים, 5 סטרייקאאוטים) ובאינינג הרביעי חבט לסולו הומראן משווה. משם והלאה לשתי הקבוצות היו כמה הזדמנויות טובות, אך הן לא הצליחו לעשות שום דבר, עד שכריס טיילור עלה לחבוט בתחתית האינינג התשיעי עם שני אאוטים, ושלח פצצה מנצחת אל היציע.

שתי סדרות ה-AL יצאו לדרך כבר הלילה, כאשר יוסטון תארח את שיקגו וייט סוקס (23:07) וטמפה ביי את בוסטון (3:07). מחר יצטרפו לאקשן מילווקי ואטלנטה ואז, ה-סדרה של הסיבוב הראשון: סן פרנסיסקו מול הדודג'רס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully