וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונצ'יץ' הוביל את דאלאס לניצחון על יוטה, הלייקרס הפסידו בפיניקס

הסלובני להט עם 19 נקודות ב-16 דקות וסידר למאבריקס 101:111 על הג'אז. דייויס וחבריו סופרים הפסד שני בהכנה, אריזה נותח וייעדר שמונה שבועות. ניצחון דרמטי לקרי והווריורס על יוקיץ' והנאגטס

ברוקלין נטס מתאמנת לקראת פתיחת עונת ה-NBA/חשבון הטוויטר הרשמי של ברוקלין נטס

ליגת ה-NBA חוגגת העונה 75 שנים להקמתה, וההכנות לעונה החדשה נמצאות בעיצומן כאשר כמה מהכוכבים הגדולים בליגה החלו להשתלב הלילה (בין רביעי לחמישי) במשחקי ההכנה של קבוצותיהם.

דאלאס מאבריקס - יוטה ג'אז 101:111

לוקה דונצ'יץ' הוכיח הלילה כי כבר בשלבים המוכנים של ההכנה הוא נמצא בכושר שיא. הסלובני של המארחת היה זקוק ל-16 דקות בלבד כדי לקלוע 19 נקודות, לקטוף 6 ריבאונדים ולספק לחבריו 5 אסיסטים. הג'אז התחילו טוב וסיימו את 12 הדקות הראשונות ביתרון 22:31, אך ברבע השני המארחת השלימה מהפך וקבעה 56:61 בהפסקה. הריצה נמשכה גם אל תוך הרבע השלישי והמאבריקס הגדילו את ההפרש, ואפילו 19:27 לג'אז ברבע האחרון לא מנע פער דו ספרתי בסיום. דונצ'יץ' היה הקלע המוביל של קבוצתו, כאשר בובאן מריאנוביץ' מוסיף 14 משלו. מנגד, ג'ארד באטלר הוביל את הג'אז נטולת שחקני החמישייה עם 22 נקודות

לוקה דונצ'יץ', דאלאס מאבריקס. רויטרס
בכושר של אמצע העונה. דונצ'יץ'/רויטרס

פיניקס סאנס - לוס אנג'לס לייקרס 105:117

הלייקרס, עדיין ללא לברון ג'יימס וראסל ווסטברוק, סופרים כבר הפסד שני בהכנה. אך התבוסה הביתית בידי ברוקלין נטס, הקבוצה מעיר המלאכים התארחה אצל אלופת המערב בשחזור סדרת הסיבוב הראשון מהעונה שעברה. אמנם הסאנס הגיעו להתמודדות ללא דווין בוקר זכה למנוחה, אך הם ניצחו בכל אחד משלושת הרבעים הראשונים והובילו ב-28 הפרש אחרי שלושה רבעים של כדורסל. מיקאל ברידג'ס הוביל את המנצחת עם 15 נקודות, בעוד דיאנדרה אייטון, שעדיין מחכה להארכת חוזה, תרם 14 משלו. מאליק מונק הוביל את הלייקרס עם 18 נקודות בעוד אנתוני דייויס קלע 14. בנוסף, הלייקרס הודיעו היום כי טרבור אריזה עבר ניתוח בקרסול ימין ומצבו יוערך מחדש בעוד שמונה שבועות.

דיאנדרה אייטון, פיניקס סאנס, אנתוני דייויס, לוס אנג'לס לייקרס. Christian Petersen, GettyImages
הסתיים כמו בעונה שעברה. אייטון מול דייויס/GettyImages, Christian Petersen

גולדן סטייט ווריורס - דנבר נאגטס 116:118

במשחק הדרמטי של הערב, סטפן קרי יצא עם ידו על העליונה בקרב מול ה-MVP המכהן, ניקולה יוקיץ'. הרכז קלע 14 נקודות, הסנטר הסרבי רשם דאבל-דאבל של 17 נקודות ו-10 ריבאונדים, אך ביישורת האחרונה היו אלה המחליפים שקיבלו את ההזדמנות לזרוח במאני טיים. שתי שלשות של מייקל מולדר קבעו 110:115 למארחת כשתי דקות לסיום, אך הנאגטס צימקו את ההפרש לנקודה כחצי דקה לסיום. כשנותרו 10 שניות לבאזר, כריס צ'יוזה מהווריורס סחט עבירה משלוש, קלע את כל שלוש הזריקות, הגדיל את ההפרש לארבע נקודות ולמעשה סגר את סיפור המשחק.

סטף קרי, גולדן סטייט ווריורס. . Ezra Shaw, GettyImages
גבר על יוקיץ'. קרי/GettyImages, . Ezra Shaw

משחקים נוספים

דטרויט פיסטונס - סן אנטוניו ספרס 105:115
אטלנטה הוקס- קליבלנד קבאלירס 99:96
ניו אורלינס פליקנס - אורלנדו מג'יק 86:104
לוס אנג'לס קליפרס - סקרמנטו קינגס 113:98

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully