וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוקץ את קומאן וקורץ לצ'אבי: סוארס שוב שולח מסרים לברצלונה

החלוץ האורוגוואי מלגלג על המאמן ("דה יונג? אומרים שהוא יותר טוב מניימאר"), שולח מסר למועמד לרשת אותו ("הוא בטח יחפש חלוץ מנוסה, אני מכיר אחד") וממשיך לפנטז על איחוד עם מסי

ליברפול - מנצ'סטר סיטי 2:2/ספורט1

גם אחרי שזכה באליפות עם אתלטיקו, גם אחרי ששם את סאגת העזיבה מאחור, לואיס סוארס עדיין מתקשה לשכוח את ברצלונה. בריאיון לתקשורת הספרדית שערך אמש (רביעי) סיפק החלוץ האורוגוואי פנינים כשנדרש לנתח את מצבה של קבוצתו לשעבר, ובין היתר מתח ביקורת מרומזת על רונאלד קומאן.

"הוא מבין כדורגל. הוא הרי אמר שפרנקי דה יונג שחקן יותר טוב מניימאר, לא?", אמר בעוקצנות, ונזכר בשיחה בה המאמן ההולנדי הודיע לו על סיום דרכו בברצלונה. "זה נמשך 40 שניות. זו לא הדרך לסיים את ההתקשרות עם שחקן כמוני, שתרם כל כך הרבה למועדון. בהתחלה הוא אמר לי שזאת לא החלטה שלו, ואחר כך אמר שאם לא יימצאו לי פיתרון ויצליחו למכור אותי, אז הוא ישמח לבנות עליי. לא הייתה לו את האישיות כדי להגיד לי את זה כמו שצריך, הוא לא הסביר אם הוא זה שלא העריך אותי או שזה היה החלטה של המועדון. אלו היו ימים קשים מאוד, אבל זה מאחוריי".

סוארס נשאל על צ'אבי שנחשב למועמד הטבעי לעמוד על הקווים בקאמפ נואו ואמר בסרקזם: "אם הוא יגיע, אני מניח שהוא יצטרך חלוץ מנוסה. אני מכיר אחד כזה...". הוא הוסיף: "אם הוא יגיע למועדון מבלי שתהיה תוכנית מסודרת, זה עלול לפגוע במורשת שהוא הותיר בברצלונה כשחקן. אם יציעו לו פרוייקט של ממש, אז משהו אחר. השחקנים יהיו איתו ויעמדו מאחוריו ב-100 אחוז. הוא האיש הכי מתאים למשימה, כי הוא בדיוק מה ברצלונה צריכה כדי להצליח".

לואיס סוארס שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
לא שוכח ולא סולח לקומאן. סוארס/רויטרס

לדבריו של סוארס, הוא לא זנח את החלום לאחד כוחות עם חברו הטוב ליאו מסי. "אי אפשר לדעת אם זה יקרה או לא. אולי זה יקרה בעוד, שנתיים או שלוש, כשארצה לחתום בקבוצה מסוימת וליאו גם יהיה שם. זה בהחלט ייתכן".

לסיום, סוארס הזהיר את ברצלונה מציפיות מוגזמות על אנסו פאטי. "לשים את כל הלחץ על ילד בן 19 תהיה פשוט טעות. הוא צעיר מדי בשביל לקחת את כל התיק הזה על עצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully