וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן לוי: "אני יכול לשחק בכל קבוצה בליגת העל"

השחקן שמשחק במכבי קביליו יפו בליגה א' התראיין ל-103FM והתייחס גם למתרחש בליגת העל, לכושרו הגופני וגם על הנבחרת

שחקן מכבי קביליו יפו ערן לוי התראיין הערב (שלישי) לתכנית הספורט של 103FM והתייחס למספר נושאים. השחקן התייחס למעמדו ולכך שירד לשחק בליגה א', וגם דיבר על כושרו הגופני, נושא שהעסיק לא מעט אנשי מקצוע, אוהדים וגם את התקשורת. בנוסף התייחס השחקן, ששיחק בעבר בנבחרת ישראל, להופעתה של החבורה של וילי רוטנשטיינר בקמפיין מוקדמות המונדיאל הנוכחי.

"אני יכול לשחק בכל קבוצה בליגת העל", אמר ערן לוי בפסקנות כשנשאל על החתימה המפתיעה בקבוצה מליגה א'. "אני מרוצה מהמקום שבו אני נמצא". לגבי המשך הדרך של קבוצתו בגביע המדינה אמר: "אין חוקים בגביע, צריך לבוא ולעבור שלב. זה שתולים בי תקוות זה בהסדר גמור, הלחץ הזה הוא חלק מהמשחק. אני הגעתי למקום טוב ותחרותי, המטרה היא ברורה, אבל באותה נשימה ברור גם שזה לא הולך להיות קל".

כאמור, לוי התייחס גם לכושרו הגופני ("רצתי שלשום 12 ק"מ") וגם שפע מחמאות לקשר המוליכה הנוכחית של ליגת העל הפועל באר שבע, רמזי ספורי: "הוא גונב את ההצגה, הוא עושה את הדברים הכי יפים בכדורגל הישראלי".

על נבחרת ישראל, שתתארח בשבת אצל נבחרת סקוטלנד: "הנבחרת עושה מסלול יפה ודרך יפה מאוד, עם כל השחקנים שמסביב שעוזרים לערן זהבי לעשות את הדבר בצד הכי טוב שלו. אני מקווה שהם יעשו היסטוריה ויגשימו את החלום של כולנו".

  • עוד באותו נושא:
  • ערן לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully