וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרצה אוחיון: "נרצה להמשיך את הדרך של חיים"

עודכן לאחרונה: 6.10.2021 / 21:00

סגנית האלופה גלבוע/גליל קיימה מסע"ת לרגל פתיחת העונה ואלמנתו של הבעלים הקודם סיפרה: "לא יכולתי לראות את המפעל הזה נעלם". גיא קפלן: "מקווה שתהיה עונה טובה"

סגנית האלופה הפועל גלבוע/גליל קיימה היום (רביעי) מסיבת עיתונאים רשמית לקראת פתיחת העונה. הקבוצה עברה הקיץ טלטלה עם מותו של הבעלים חיים אוחיון והמחשבה על סגירת המועדון, אלא שבסוף גלבוע עומדת על הרגליים ואף תשחק החל מהשבוע הבא בשלב הבתים של היורופקאפ.

"עצם זה שאנחנו יושבים פה זה לא מובן מאליו", אמר מאמן הקבוצה החדש גיא קפלן, "עברנו קיץ לא פשוט, אני מודה על ההזדמנות לאמן וזו גאווה גדולה. אני מתחיל פה שנה חמישית. עברנו מהפכה לא קטנה בסגל, נשארו לנו שלושה שחקנים מהעונה שעברה, צירפנו 11 שחקנים. השחקנים האלה מבינים מה זו גלבוע, מה היא הדרך של אוחיון. אנחנו מרגישים את זה באימונים, עברנו הכנה לא פשוטה, אבל אני מקווה שתהיה לנו עונה טובה ומאתגרת".

ארצי פרטי מנכ"ל גלבוע/גליל, גיא קפלן המאמן, תרצה אוחיון הבעלים, עובד נור ראש המועצה האזורית גלבוע, יותם חנוכי קפטן, תמיר אסטרוגו נציג האוהדים. באדיבות גלבוע/גליל, אתר רשמי
אנשי גלבוע/גליל במסיבת העיתונאים. ארצי פרטי, גיא קפלן, תרצה אוחיון, עובד נור, יותם חנוכי ונציג האוהדים תמיר אסטרוגו/אתר רשמי, באדיבות גלבוע/גליל

קפלן הוסיף: "אני 13 שנה עוזר, 13 שנים עומד מאחורי המצלמה ומדמיין איך זה יהיה. זה ציון דרך בשבילי, אבל אני מרגיש בנוח. המאמנים הקודמים נתנו לי להתבטא ולעבוד כמוהם. אני מרגיש שבחרתי נכון את הקבוצה. השחקנים האלה העדיפו לחכות לגלבוע, יודעים מה אנחנו מייצגים. הסיפורים שהם שומעים על המקום זה הערך. לא הייתה בעיה מבחינת בניה סרור. היינו מוכנים, אז הסתדרנו".

תרצה אוחיון, אלמנתו של חיים, ובעלת המועדון סיפרה: " לא הייתה לי ברירה. זה הדבר היחידי שיכולתי לחשוב עליו, לא יכולתי לראות את המפעל הזה יורד לטימיון. חיים הוביל את הקבוצה לצמרת הכדורסל ומיקם אותה טוב מתוך אידאולוגיה לקידום הצפון והפריפריה, וגלבוע בפרט. השנה, מכורח הנסיבות, הפעילות החלה קצת יותר מאוחר, אבל יש לנו שחקנים שמשתלבים ברוח הקבוצה והאזור. לא ברור מאליו שהקבוצה פותחת את העונה כי הקיץ שעברנו היה אחד הקשים, אבל כמו בכל עונה, השנה הזו נפתחת בציפייה לדברים חדשים והצלחות. נרצה להמשיך את הדרך של חיים".

הקפטן יותם חנוכי סיכם: "מה השאיר אותי פה? היה לי חוזה ובנוסף יש רצון לעשות פה עונה בתור שחקן יותר בוגר ומרכזי, שמגיע עם הניסיון שהוא צבר לפני כן. חלק מעולם הכדורסל הוא לקחת יחידים ולאחד אותם כקבוצה ובעונה שעברה עשינו תהליך גדול שכמעט הסתיים באליפות. יש המון פוטנציאל ויכולות פה ואני מאוד אופטימי. אי הוודאות היה לי לא פשוט. גדלתי פה, זה כל מה שאני מכיר, לראות את המועדון כמעט קורס היה לי קשה אישית, אני שמח ואסיר תודה שהקבוצה פה והיא קיימת ושאפשר להתעסק בכדורסל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully