וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון הביסה 61:88 את ברינדיזי במחזור הפתיחה של ליגת האלופות

הסגולים התפוצצו מהרגע הראשון על המארחת מאיטליה וברחו ליתרון גדול בזכות ריצת 3:29 ברבע הראשון. גריי ורגלנד הצטיינו

לאחר הפסדה המרגיז של הפועל ירושלים לקרשיאקה, הפועל חולון פתחה הערב (רביעי) בצורה נפלאה את הקמפיין של ליגת האלופות כשהביסה ללא תנאי 61:88 את ברינדיזי האיטלקית. הקבוצה של מאוריציו בוסקאליה פתחה את המשחק בסערה, ולאחר שהמארחת קלעה את ארבע הנקודות הראשונות, רצה חולון 3:29 בדרך ליתרון 20 בסיום הרבע הראשון, ומאז לא הביטה לאחור.

ההפרש של האורחת הלך וגדל והגיע בשיא ל-36 הפרש (22:62), כאשר ג'ו רגלנד וכריס ג'ונסון (18 נקודות כ"א) פשוט לא מאפשרים לאיטלקים לחלום על איזשהו סוג של קאמבק ודאגו להשאיר את ההפרש סביב ה-30 החל מאמצע הרבע השלישי. סטיבן גריי הוליך את קלעי המנצחת עם 20 נקודות. חולון חגגה ניצחון שני אי פעם בארץ המגף, זאת לאחר שהשיגה את ניצחונה הראשון בעונה שעברה - מול אותה יריבה.

שחקן הפועל חולון ג'ו רגלנד. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
פתיחת עונה חלומית לחולון. רגלנד/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

מהלך המשחק

רבע 1:

המארחת פתחה עם ארבע נקודות רצופות, אך חולון הגיבה היטב ובהובלת ג'ו רגלנד רצה 0:10. האיטלקים הספיקו לקלוע שלושה נוספת, אך מאז רק החבורה של בוסקאליה הייתה על המגרש, והשלימה ריצת 3:21 בדרך ל-7:21, שלוש דקות לסיום הרבע הראשון. בסיום רבע מהסרטים, כולל שלשה של גיא פניני שש שניות לבאזר, הוליכה חולון 9:29.

רבע 2:

ברינדיזי הגיעה בשעה טובה לספרות כפולות בנקודות בזכות אחת משתיים מהקו של רפאל גספארדו. עם זאת, בצורת סלי השדה של המארחת החל מ-6:45 דקות לסיום הרבע נמשכה, עד שמתאה אודום שם לה סוף, 7:04 דקות למחצית עם ג'אמפ מדויק. חולון לא נרגעה והמשיכה בבליץ עד לבאזר של המחצית, כשבהפסקה הוליכה האורחת בבטחה, 22:49.

שחקן הפועל חולון מיקייל קייזר. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
האורחת מישראל השאירה אבק ליריבתה. קייזר/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

רבע 3:

ההפרש החולוני חצה את רף ה-30 הפרש בזכות נקודות שלי רפי מנקו. האורחת המשיכה לחגוג, בעוד האיטלקים פשוט המשיכו להראות איום ונורא. בסיום הרבע השלישי הוליכה הפועל חולון 39:70 על ברינדיזי.

רבע 4:

הגארבג' טיים המשיך, כאשר ג'ונסון ורגלנד ממשיכים בהופעתם הנפלאה ולא איפשרו למארחת אפילו לקזז מעט בהפרש כדי לצאת עם תבוסה מעט פחות קשה. 61:88 לחולון בסיום.

שחקן הפועל חולון גיא פניני. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
ההפרש הגיע ל-36 בשיא. פניני/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

סטטיסטיקה

קלעו לחולון: סטיבן גריי 20 נקודות, ג'ו רגלנד (7 אסיסטים) וכריס ג'ונסון (6 ריבאונדים) 18 כ"א, מיקייל קייזר 9, גיא פניני 8, מארק אוגדן 6 ו-7 ריב', פרדריק בורדיון 5, רפי מנקו וניב משגב 2 כ"א.

הרבו לברינדיזי: ג'רמי שאפל 10, לוקיו קדיבו וג'וש פרקינס 8 כ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully