וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחרורים דרמטיים ב-NFL: הפטריוטס עשו טרייד על גילמור, דאלאס שחררה את סמית

עודכן לאחרונה: 7.10.2021 / 1:22

הפטריוטס שחררו את מגן הפינה המצטיין שהיה אמור לחזור בקרוב והעבירו אותו לקרוליינה, הקאובויס נפרדו מהליינבקר כדי לפנות מקום תחת התקרה. מונטגומרי משיקגו בחוץ לחודש לפחות

אנחנו רק במחזור הרביעי ב-NFL, אבל שתי קבוצות ביצעו בימים האחרונים מהלכים שעשויים לשנות את פני ההגנה שלהן. ניו אינגלנד פטריוטס נפרדה לשלום ממגן הפינה סטפון גילמור ודאלאס קאובויס אמרה ביי ביי לליינבקר ג'יילון סמית, שניהם פרובולרים לשעבר.

שחקן ניו אינגלנד פטריוטס סטפון גילמור. Mark Brown, GettyImages
מה התחנה הבאה? סטפון גילמור/GettyImages, Mark Brown

הפטריוטס ניהלו עם גילמור, לו זאת השנה האחרונה בחוזה, מו"מ שלא צלח על הארכת חוזהו. השחקן בן ה-31 פצוע והיה מיועד לחזור לסגל לאחר המחזור השישי. שאלת בריאות והרצון לפנות מקום מתחת לתקרת השכר הכריעו והוא עבר בטרייד לקרוליינה תמורת בחירת סיבוב שישי בדראפט. במקביל, בניו אינגלנד מנסים להחזיר את הליינבקר ג'יימי קולינס, שנבחר על ידם בדראפט 2013, עבר בטרייד לקליבלנד ב-2016 ושוחרר בשבוע שעבר מדטרויט.

בינתיים, הקאובויס שחררו את סמית במהלך שנראה מפתיע, במקרה הזה מסיבות כלכליות בלבד. סמית' בן ה-26 לא החמיץ משחק לאורך הקריירה, אבל משכורתו הכבידה על דאלאס, ודרך שחרורו היא נמנעה מתשלום שכר בסיס של 9.2 מיליון דולר ב-2022.

עוד חדשות מהליגה

  • הרץ האחורי של שיקגו דיוויד מונטגומרי יבלה בחוץ למשך חודש לפחות. זאת, לאחר שנפצע בברכו ביום ראשון בניצחון על דטרויט
  • מאמן ג'קסונוויל אורבן מאייר, שנתפס בריקוד ארוטי בבר באוהיו, ספג ביקורת מבעלי הקבוצה שאהיד קאן, שאמר כי "הוא חייב להרוויח את האמון והכבוד שלנו מחדש בעקבות התקרית הבלתי נסלחת הזאת".
  • מאמן פיטסבורג מייק טומלין גיבה את הקוורטרבק בן רות'לסברגר, שסופג ביקורות בעקבות יכולתו. "הוא עדיין הקוורטרבק שלנו", אמר טומלין על ביג בן, שבמרץ יהיה בן 40.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully