וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כ-10,000 רצים נרשמו עד כה למרתון ירושלים

עודכן לאחרונה: 6.10.2021 / 15:21

המרתון יציע שישה מקצי ריצה לכלל הגילאים ודרגות קושי שונות: מרתון מלא, חצי מרתון, 10 ק"מ, 5 ק"מ, מרוץ משפחות ומרוץ קהילות

מרתון ירושלים. עיריית ירושלים,
מרתון ירושלים/עיריית ירושלים

מרתון ירושלים יתקיים השנה ב-29 באוקטובר, לאחר שנדחה בשל מגפת הקורונה. כ- 10,000 רצים מכל רחבי הארץ כבר הבטיחו את מקומם ונרשמו עד כה למקצים השונים של המרתון. מדובר באירוע הספורט הגדול ביותר בישראל במסגרת הנחיות ומשרד הבריאות ועל פי תקנות התו הירוק החדש. הצפי הוא שעוד אלפים רבים יירשמו עד סיום מועד ההרשמה ב-23 באוקטובר.

אל הרצים יצטרפו השנה גם נציגים ואצנים מיחידות צה"ל, קבוצות ריצה מובילות ממרכזי הרפואה השונים בישראל: איכילוב, שערי צדק ושיבא נרשמו גם הם. יחד איתם ירוצו עמותת עדי לילדים וצעירים עם מוגבלויות, ועמותות נוספות כגון: שלווה, האגודה למלחמה בסרטן, יחד, המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין, קרן קובי מנדל, עמותת שק"ל, מרכז צומת ועוד.

המרתון יציע שישה מקצי ריצה לכלל הגילאים ודרגות קושי שונות: מרתון מלא, חצי מרתון, 10 ק"מ, 5 ק"מ, מרוץ משפחות ומרוץ קהילות.

משה ליאון, ראש העיר ירושלים: "לאחר הפסקה של מעל שנה אנחנו חוזרים עם מרתון ירושלים המסורתי . המרתון עם הנופים היפים בעולם. אני מזמין את כולם להגיע ולקחת חלק במגוון המקצים ולרוץ איתנו. מחכים לכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully