וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוניון ברלין הרחיקה לזמן בלתי מוגבל אוהד שהשמיע קריאות אנטישמיות

עודכן לאחרונה: 6.10.2021 / 14:24

המועדון הגרמני איתר אוהד שהשמיע את הקריאות במשחק נגד מכבי חיפה: "אין אצלנו מקום לגזענות ואפלייה. הוא לא חלק מאיתנו"

תקציר: אוניון ברלין - מכבי חיפה 0:3/ספורט1

אוניון ברלין הודיעה היום (רביעי) שנתפס אוהד שהשמיע קריאות אנטישמיות במשחק של הקבוצה נגד מכבי חיפה ביום חמישי שעבר. הוא הושעה לזמן בלתי מוגבל מכל משחקי הקבוצה, כולל בחוץ.

נשיא המועדון, דירק צינגלר, אמר: "אנחנו רוצים להודות לאוהדים שהביעו סולידריות עם אוהדי מכבי חיפה ולארגונים שהבהירו את עמדתם הברורה. אנחנו שמחים שהצלחנו לאתר את העבריין. באוניון ברלין יש אפס סובלנות כלפי גזענות ואפלייה, ולכן ביצענו מהלכים כדי להסיר את אותו אדם משורותינו".

אוהדי מכבי חיפה במשחק נגד אוניון ברלין. Martin Rose, GettyImages
אוהדי מכבי חיפה בברלין/GettyImages, Martin Rose

אוניון ברלין הוציאה אתמול (שלישי) הבהרה בנוגע לאירועים מהמשחק נגד מכבי חיפה. הקבוצה הגרמנית פרסמה באתר הרשמי שלה מכתב, עליו חתומים כל ארגוני האוהדים המוכרים של המועדון, שהבהירו את המקרים.

"זו הצהרה מצד כל מועדוני האוהדים הרשומים של אוניון ברלין לגבי האירועים האנטישמיים מהמשחק נגד מכבי חיפה והיא ממואנת לשני המועדונים", נכתב שם, "ארגוני האוהדים מרחיקים את עצמם מכל תקרית אנטישמית או אלימה שהייתה במשחק. אנחנו רק יכולים להגיד לאוהדים ולאנשים שאחראים על מכבי חיפה שאנחנו מתנצלים מאוד על התקריות ולא נסבול אותן. בפעם הראשונה מאז הבנייה של האצטדיון האולימפי בברלין על ידי הנאציונל סוציאליסטים קבוצה ישראלית שיחקה בו במפעל בינלאומי רשמי. התמלאנו בגאווה ושמחה שאוניון זכתה לארח את המשחק הזה והיינו מודעים לכך שיש לנו אחריות גדולה.

"לפני ואחרי המשחק היו הרבה מפגשים ידידותיים בין האוהדים של מכבי חיפה לאוהדים שלנו והייתה אווירה חיובית מאוד בין שני מחנות האוהדים. כדורגל צריך לשמש ככלי מחבר ומפייס ואפשר לראות דוגמאות לכך גם מההיסטוריה. לרוע המזל היו אנשים שלא היו מודעים לאחריות הזו ופגעו במוניטין של המועדון. האנשים הללו יזוהו ויספגו עונש חמור וקשה מאוד מהמועדון. מועדוני האוהדים יסייעו בכל דרך לחקירה הזו. אלימות, אפליה והתנהגות בלתי אנושית הן לא חלק מתרבות הכדורגל שלנו ולא נתמוך בכל. אנחנו, מועדוני האוהדים של אוניון ברלין, עומדים מאחורי ההחלטה של הנהלת המועדון ומבטיחים שוב את שיתוף הפעולה המלא מצידנו ומכירים באחריות החברתית המיוחדת שיש לנו כנציגים של המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully