וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלם נבחרת סקוטלנד: "זהבי יכול להבקיע מכל עמדה, ישראל מסוכנת"

ג'ק הנדרי, שכבר עצר העונה את מסי, אמבפה וניימאר בליגת האלופות, מוכן למפגש בשבת: "יש להם חלק קדמי ברמה גבוהה מאוד, אבל אנחנו רוצים שזה יהיה ערב מיוחד עבורנו"

תקציר ה-2:5 של נבחרת ישראל על אוסטריה במוקדמות המונדיאל/ספורט1

הבלם הסקוטי ג'ק הנדרי, שהעונה כבר פגש את ליאונל מסי, קיליאן אמבפה וניימאר והציג יכולת משובחת כדי לסיים מולם ב-1:1 במפגש ליגת האלופות בין קלאב ברוז' לפריז סן ז'רמן, התראיין היום (רביעי) לקראת משחק הנבחרות בשבת בגלזגו במוקדמות גביע העולם 2022 והעניק את את מלוא הכבוד לערן זהבי ולנבחרת ישראל.

נבחרות ישראל וסקוטלנד נפגשו מספר פעמים בשנים האחרונות וכמובן שהשחקנים כבר מכירים היטב אחד את השני, כך שהנדרי מוכן היטב למפגש עם חלוץ פ.ס.וו איינדהובן: "אני זוכר שלפני המשחק הקודם נגד ישראל ישבנו כולם לצפות בקטעים של ערן זהבי, הוא יכול להבקיע מכל עמדה. הוא חלוץ מצוין, הכוכב של ישראל ואנחנו יודעים שנהיה חייבים להיות מפוקסים וממוקדים כדי לעצור אותו".

ג'ק הנדרי, בלם נבחרת סקוטלנד. Alan Harvey/SNS Group, GettyImages
מכיר היטב את התקפת ישראל. ג'ק הנדרי/GettyImages, Alan Harvey/SNS Group

הנדרי הוסיף על מפגשי העבר נגד נבחרת ישראל: "הייתי שם פעמיים וראיתי מקרוב עד כמה היא נבחרת טובה.זו נבחרת מאורגנת היטב, שיודעת את העבודה ובחלק הקדמי יש לה שפע של כישרון בזכות זהבי, מונס דאבור, מנור סולומון ושון וייסמן. זה מבחן קשה, נצטרך להיזהר מהחלק הקדמי של ישראל".

אצטדיון האמפדן פארק יהיה מלא בשבת ועל כך אמר הבלם: "לאוהדים שלנו יש חלק חשוב מאוד במפגש, כמו בכל משחקינו הביתיים. הם השחקן ה-12 שלנו ואנחנו זקוקים להם. ישראל נבחרת ברמה גבוהה אם מסתכלים על יכולות אישיות, הם הביסו את אוסטריה בבית ואנחנו מבינים שנצטרך לשחק מצוין כדי לנצח. זה נהדר שכל הכרטיסים למשחק אזלו במהרה ואנחנו רוצים להפוך את זה לערב מיוחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully