וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: קייסי פראת'ר חתם עד לתום עונת 2022/23

עודכן לאחרונה: 6.10.2021 / 12:57

השחקן המצטיין של ליגת העל בעונה שעברה, שעבר פציעה קשה במשחק הנועל של העונה וייעדר לפחות עד חודש מרץ הקרוב, חתם בשורות הקבוצה של בית הלחמי: "הוכחנו שמעבר לצד המקצועי אנו יודעים להביע הערכה והוקרה"

הפועל אילת הודיעה היום (רביעי) כי קייסי פראת'ר חתם על חוזה עד לתום עונת 2022/23 במדי הקבוצה הדרומית. כזכור, פראת'ר, שחקן העונה בליגת העל בעונה שעברה, שבר את פיקת ברכו במשחק האחרון של אילת בעונה שעברה ועבר ניתוח. הוא אמור לשוב לפעילות לקראת חודש מרץ 2022.

"החזרה של קייסי לאילת מאד מרגשת אותי ברמה האישית, הוכחנו שמעבר לצד המקצועי אנו יודעים להביע הערכה והוקרה לשחקן מצויין ולאישיות מיוחדת. הצוות המקצועי והנהלת הקבוצה תעטוף את קייסי בכל האמצעים העומדים לרשותנו עד להחלמתו המלאה. ואני משוכנע שהקהל האילתי יזכה להינות ממנו בשנים הקרובות".

שחקן הפועל אילת קייסי פראתר. דני מרון
חזרה מרגשת. פראת'ר/דני מרון

הקבוצה של בית הלחמי פתחה את העונה בצורה טובה עם הגעה לגמר גביע ווינר למרות שחרורם של שני שחקני מפתח ערב הטורניר. בקבוצה צירפו את הגארד היווני ונגליס מזדאריס שינחת רק היום בישראל ויחל את אימוניו לקראת המשחק נגד עירוני נס ציונה ביום ראשון. בקבוצה עשויים לצרף שחקן זר נוסף, כשבשבוע הבא הם יחלו את משחקיהם בשלב הבתים של היורופקאפ כשיתארחו בבולגריה אצל רילסקי ספורטיסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully