וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנתיים הפסקה: מרוץ האופניים הגדול בישראל יצא לדרך

עודכן לאחרונה: 6.10.2021 / 11:15

ברא אפיק ישראל, ה"טור דה פראנס הישראלי" חוזר אחרי הפוגה של שנתיים בשל הקורונה. המרוץ יצא לדרך מאזור הגליל המערבי ויעבור בלב העיר העתיקה בעכו עם מעל ל-600 מטובי הרוכבים בארץ ובעולם

מרוץ ברא ישראל. יחצ,
מרוץ ברא ישראל/יחצ

ברא אפיק ישראל, ה"טור דה פראנס הישראלי" חוזר אחרי הפוגה של שנתיים בשל הקורונה. המרוץ יצא לדרך מאזור הגליל המערבי ויעבור בלב העיר העתיקה בעכו עם מעל ל-600 מטובי הרוכבים בארץ ובעולם.

מרוץ האופניים 'ברא אפיק ישראל' שנערך בשיתוף קק"ל יוזנק היום (רביעי) ויסתיים בשבת. המרוץ יכלול שלושה קטעים שאורכם כ-330 ק"מ בסך הכל באזור הגליל ורכיבה באתרים היסטוריים בעכו כמו בית הכלא העתיק, אולמות האבירים והעיר העתיקה. נקודת ההזנקה תהיה במתחם מועצה אזורית מטה אשר.

"ברא אפיק ישראל" מהווה מפעל הנצחה לגיורא צחור, מפקד ובכיר במוסד, שנהרג בתאונת דרכים בעת שרכב על אופניו. עמידה באתגרים מיוחדים, מקצועיות, אהבת ישראל והטבע היו אבני דרך שסללו את נתיב חייו.

גל צחור, בנו של גיורא יזם את המרוץ ומנהל אותו עד היום: "לאחר שנתיים הפוגה אני שמח לראות את ההיענות הגדולה והצמיחה, אנחנו בדרך להפוך לאחת מבין התחרויות החשובות בעולם ולמקם את עצמו בשורה אחת עם מרוצים יוקרתיים אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully