וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלייאוף יצא לדרך: בוסטון ניצחה את היאנקיז במשחק הווילד קארד

עודכן לאחרונה: 6.10.2021 / 9:19

הרד סוקס שלטו בזכות ניית'ן איבולדי, אלכס ורדוגו הכניס ארבע ריצות והגרביים ממשיכים לסדרה מול טמפה ביי אחרי 2:6 על היריבה המרה. הלילה (3:10): משחק הווילד קארד ב-NL בין הדודג'רס לסנט לואיס

פלייאוף ה-MLB יצא הלילה (בין שלישי לרביעי) לדרך בצורה הכי גדולה שיכולה להיות, כאשר שתי היריבות המרות בוסטון רד סוקס וניו יורק יאנקיז נפגשו בפנווי פארק למשחק ווילד קארד על כל הקופה בסיומו יצאו הגרביים עם ידם על העליונה, ועם 2:6 גדול הם ממשיכים הלאה, לסדרה מול טמפה ביי.

גאריט קול עלה להגיש עבור היאנקיז ושרד שישה אאוטים בלבד. כבר באינינג הראשון שלח זאנדר בוגארטס הומראן בן שתי ריצות ליציעים המאושרים ובתחילת האינינג השלישי קייל שראובר חבט סולו הומראן, העלה ל-0:3 ושלח את הבולפן של הפסים למגרש.

ניית'ן איבולדי שחקן בוסטון רד סוקס. Billie Weiss, GettyImages
הצגה. איבולדי/GettyImages, Billie Weiss

אנתוני ריזו היה היחיד שהגיע לניית'ן איבולדי בכל הערב הארוך הזה ואחרי שהוא צימק עם הומראן ל-3:1 באינינג השישי, איבולדי סיים את חלקו עם 5.1 אינינגים ושמונה סטרייקאאוטים בהופעה מעולה. גם ההומראן הזה לא עצר את בוסטון ובעיקר את אלכס ורדוגו, שהכניס ריצה באינינג השישי ושתיים נוספות בשביעי וחיסל את המשחק. הומראן מצמק של ג'יאנקרלו סטנטון לקראת הסיום כבר לא שינה כלום.

ה-ALDS בין טמפה לבוסטון תצא לדרך בין חמישי לשישי (3:07) ועוד קודם לכן, ייערך הלילה (3:10) משחק הווילד קארד ב-NL, כאשר האלופה לוס אנג'לס דודג'רס תנסה לשרוד בביתה מול סנט לואיס הלוהטת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully