וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "שיחות הארכת החוזה בין פיניקס לדיאנדרה אייטון נתקעו"

ב-ESPN נטען כי סגנית האלופה מהססת להעניק לסנטר את החוזה לו הוא זכאי, כפי שקיבלו חבריו לדראפט 2018, דונצ'יץ' ויאנג. התאריך האחרון להשגת סיכום: 18 באוקטובר

ברוקלין נטס מתאמנת לקראת פתיחת עונת ה-NBA/חשבון הטוויטר הרשמי של ברוקלין נטס

אחרי שהדהימה רבים והגיע לגמר ה-NBA בהופעה הראשונה שלה בפלייאוף מאז 2010, סגנית האלופה פיניקס סאנס מגלה כמה יהיה לה קשה לשמור על השלד שהוביל אותה לאליפות המערב. על פי דיווח של הכתב הבכיר של ESPN, אדריאן ווג'נורבסקי, שיחות הארכת החוזה בין הסאנס לסנטר הקבוצה, דיאנדרה אייטון, נתקעו לאור ההיסוס של הקבוצה להעניק לסנטר חוזה מקסימום כפי שהוא דורש.

אייטון, שנבחר במקום הראשון בדראפט 2018, יהפוך בקיץ הבא לשחקן חופשי מוגבל, אך לסאנס יש אפשרות למנוע זאת בכך שתסכם איתו על הארכת חוזה. הסנטר בן ה-23 זכאי לחוזה בסך 172.5 מיליון דולר לחמש עונות (במקרים מסוימים הסכום יכול לעלות ל-207 מיליון דולר), ואין בכוונתו לוותר על הסכום הדומה לזה שקיבלו הקיץ כמה מחבריו לדראפט 2018: לוקה דונצ'יץ' (דאלאס), טריי יאנג (אטלנטה), שיי גילג'וס אלכסנדר (אוקלהומה סיטי) ומייקל פורטר ג'וניור (דנבר).

שחקני פיניקס סאנס דווין בוקר, כריס פול, דיאנדרה אייטון. רויטרס
השלד יישאר? אייטון עם בוקר ופול/רויטרס

התאריך האחרון בו הצדדים יכולים להגיע לסיכום על חוזה חדש הוא ה-18 באוקטובר, אך על פי מקורות בליגה השיחות בין הצדדים נתקעו. הסאנס מהססים לבצע את הצעד הזה מבחינה כלכלית לאור העובדה שהעניקו בקיץ האחרון חוזה חדש ונוצץ לכריס פול, כאשר במקביל הם טרם הגיעו לסיכום על הארכת חוזה גם עם מיקאל ברידג'ס, שבדומה לאייטון נכנס לשנתו הרביעית והאחרונה בחוזה הרוקי.

כאמור, אם אייטון לא יחתום על הארכת חוזה עד ה-18 באוקטובר, הוא יהפוך בקיץ הבא לשחקן חופשי מוגבל. המשמעות היא שכל קבוצה תוכל להציע לו חוזה, אך לסאנס יש את האפשרות להשוות כל הצעה שיקבל ולהשאירו בפיניקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully