וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'נרל מנג'רים קבעו: ברוקלין תזכה באליפות, קווין דוראנט ה-MVP

תוצאות מסקרנות לסקר השנתי עם המנהלים המקצועיים: הלייקרס שנייה אחרי הנטס, מילווקי רק שלישית. דוראנט הקדים את דונצ'יץ' במירוץ לתואר השחקן המצטיין, אך הסלובני נבחר לשחקן שסביבו הכי רוצים לבנות קבוצה

ברוקלין נטס מתאמנת לקראת פתיחת עונת ה-NBA/חשבון הטוויטר הרשמי של ברוקלין נטס

מדי שנה כאשר עונת ה-NBA נמצאת בפתח, הפרשנים והאוהדים מהמרים מי לדעתם יזכו בתארים האישיים המרכזיים, וחשוב מכך, מהמרים על זהות האלופה הבאה. בנוסף לכך, הליגה מפרסמת מדי שנה את תוצאות הסקר שהיא עורכת בקרב הג'נרל מנג'רים ברחבי הליגה, והשנה התוצאות מסקרנות במיוחד.

כאשר המנהלים המקצועיים ברחבי הליגה נשאלו מי לדעתם תניף את גביע לארי אובראיין והתפוך לאלופה הבאה, לא פחות מ-72% הימרו על קבוצת הכוכבים של קווין דוראנט, ג'יימס הארדן וקיירי אירווינג בברוקלין. במקום השני נמצאת לוס אנג'לס לייקרס, עם 17% מהקולות, בעוד 10% בלבד בחרו באלופה המכהנת, מילווקי באקס. אגב, בעונה שעברה 81% הימרו על הלייקרס כאלופה הבאה, ואף לא אחד בחר בבאקס.

קווין דוראנט מול יאניס אנטטוקומפו, ברוקלין נטס מול מילווקי באקס. רויטרס
האלופה היוצאת והנכנסת? אנטטוקומפו נגד דוראנט/רויטרס

פרט לזהות האלופה, המנהלים נשאלו מי לדעתם יאיישו את ארבעת המקומות הראשונים במזרח ובמערב בסיום העונה הרגילה. בשכלול של כל הקולות, הנטס נבחרו כמי שיסיימו במקום הראשון במזרח, כאשר לאחריהם מילווקי, מיאמי היט ופילדפיה סיקסרס. במערב, הרביעייה הראשונה מורכבת מהלייקרס, יוטה ג'אז, פיניקס סאנס ודנבר נאגטס.

בגזרת הפרסים האישיים, 37% קבעו כי קווין דוראנט יזכה בתואר ה-MVP, כאשר במקום השני נמצא לוקה דונצ'יץ' עם 33%. יאניס אנטטוקומפו השלים את השלישיה המובילה עם 13%, בעוד אף מצביע לא בחר בלברון ג'יימס וב-MVP המכהן, ניקולה יוקיץ'.

עוד בוואלה!

"נכפה עליי לעשות חיסון": אנדרו וויגינס נכנע, וחושש לעתידו

לכתבה המלאה
לוקה דונצ'יץ', דאלאס מאבריקס חוגג. רויטרס
הפסיד לדוראנט, גבר על יאניס. דונצ'יץ'/רויטרס

אחת השאלות המעניינות ביותר שמוצגות בסקר היא: "אם היית יכול לבחור שחקן אחד לבנות איתו קבוצה, מי זה היה?". לאחר מירוץ צמוד, לוקה דונצ'יץ' (43%) גבר על יאניס אנטטוקומפו (40%). עם זאת, היווני גבר על הסלובני בתואר "השחקן הבינלאומי הטוב בליגה". כאשר נשאלו מי השחקן שגורם למאמני היריבות לבצע הכי הרבה התאמות, במקום הראשון ניצב סטפן קרי (27%) כאשר דוראנט אחריו עם 20%.

מספר קבוצות עשו שינויים מרחיקי לכת בקיץ הנוכחי, אך המנהלים קבעו כי הקבוצה שעשתה את המהלכים הכי טובים היא מיאמי היט, שזכתה ל-47% מהקולות. קייל לאורי, שהגיע לפלורידה מטורונרו ראפטורס, נבחר לשחקן הרכש שיביא להשפעה הכי גדולה על קבוצתו עם 77% מהקולות, 60% יותר מהמקום השני, ראסל ווסטברוק שעבר ללייקרס.

שחקני גולדן סטייט ווריירס קליי תומפסון, סטפן קרי. Ezra Shaw, GettyImages
גורם לכאב ראש אצל יריביו. קרי/GettyImages, Ezra Shaw

המנהלים קבעו כי הבחירה השנייה בדראפט האחרון, ג'יילן גרין מיוסטון רוקטס, יזכה בתואר רוקי העונה, אך דווקא השחקן שנבחר שלישי, אוון מובלי (קליבלנד קבאלירס), יהיה השחקן הכי טוב ממחזור הדראפט האחרון בעוד חמש שנים. קייד קאנינגהאם מדטרויט פיסטונס, שנבחר במקום הראשון בדראפט, הגיע למקום השני בשתי הקטגוריות.

בתואר המאמן הטוב בליגה זכה אריק ספולסטרה ממיאמי (55%), בעוד שחקנה של פיניקס סאנס, כריס פול, נבחר לשחקן הפעיל שיהפוך למאמן הכי טוב בעתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully