וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 49: חיים גוזלי שוב זכה באליפות העולם

עודכן לאחרונה: 4.10.2021 / 17:46

לוחם ה-MMA הישראלי המפורסם ביותר בעולם, נקרא להגן על התואר בו זכה לפני שנה בארגון real fight promotion. גוזלי התאמן בשבועיים האחרונים והתכונן לקרב מול איליה לופינוב מאוקראינה בן ה-22, שהסתיים בניצחון ל"באטמן" הישראלי

חיים גוזלי זוכה באליפות העולם/ההתאחדות האוקראינית

חיים גוזלי, לוחם ה-MMA הישראלי המפורסם והמבוגר ביותר בעולם, התבקש לפני כשבועיים להגיע לאוקראינה ולהגן על התואר שלו, אליפות העולם בארגון ה -Real fight promotion (rfp) במשקל 85 ק"ג, תואר בו זכה לפני שנה. גוזלי התאמן לקרב הגורלי והשיל בשבועיים 15 ק"ג ממשקלו על מנת להיות מוכן לקרב. בחמישי האחרון עלה על מטוס ונחת באוקראינה, שם החל להתאמן. אמש, בשידור חי ביוטיוב, גוזלי הגן על התואר וניצח את המתמודד בן ה-22 איליה לופינוב.

מזה עשר שנים גוזלי הוא הבעלים והמנהל של חברת אבטחה עם מאות עובדים, שפעלה בעיקר באבטחת מועדונים. כל זאת, לצד הספורט שהוא כל כך אוהב - ה- MMA.עם פרוץ משבר הקורונה גוזלי נאלץ לסגור את החברה ולשלוח את מאות עובדיו הביתה, זמן קצר לאחר שהודיע על פרישה מהקרבות התחרותיים. אז הבין כי עליו להמשיך ולהתפרנס וחזר לזירות להתחרות בקרבות שונים, כולל בארגון ה-BKFC , בו התחרה באגרוף ללא כפפות מול עשרות מיליוני צופים ברחבי העולם ואף ניצח את המתחרה שהיה צעיר ממנו בעשור.

"אני עדיין סוחב את המציאות של פשיטת הרגל שלי", אמר גוזלי, "את העובדה שנאלצתי לסגור עסק ולשלוח מאות אנשים הביתה. מה שהחזיק אותי לאורך כל תקופת הקורונה זה להתחרות, לעשות את מה שאני אוהב למרות שבגילי כבר ממש מאתגר לשמור על הכושר וכמובן על התארים. הגעתי חדור מטרה לאוקראינה, להתחרות מול לוחם צעיר בן 22 ואני שמח שהצלחתי לשמור על התואר שלי ולהביא גאווה למשפחתי ולישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully