וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר צוברי וגל פרידמן יאמנו את נבחרות השייט

שני המדליסטים האולימפיים מונו בצוותא עם גידי קליגר וידריכו את הנבחרות השונות לקראת אולימפיאדת פריז בעוד שלוש שנים

הנהלת איגוד השייט אישרה היוום (שני) את מינוים של שלושה מאמנים לאומיים לקמפיין האולימפי, פריז 2024. את נבחרת הגברים בגלישה בדגם ה-iQFoil יאמן גל פרידמן, מדליסט הזהב מאתונה 2004. נבחרת הנשים ב-iQFoil תאומן על ידי שחר צוברי, מדליסט הארד מביג'ין 2008.

מאמן צוותי סירות ה-470 יהיה גידי קליגר, שהשתתף בשלוש אולימפיאדות כשייט, וזכה באולימפיאדת טוקיו במדליית ארד, כמאמן הצוות הספרדי. שורת המינויים באה כחלק מתוכנית העבודה של איגוד השייט לקמפיין פריז 2024, ובמטרה מוגדרת להציב את הספורטאי העבר הבכירים של האיגוד בתפקידי מפתח על מנת להביא כמה שיותר הישגים לענף השייט.

מאמן נבחרת השייט של ישראל גל פרידמן. איגוד השייט, אתר רשמי
יאמן את נבחרת הגברים. פרידמן/אתר רשמי, איגוד השייט
מאמן נבחרת ישראל בשייט גידי קליגר. איגוד השייט, אתר רשמי
קליגר/אתר רשמי, איגוד השייט

יו"ר איגוד השייט שי בובר התייחס למינוי המאמנים: "אני מאחל הצלחה גדולה לצוותים המקצועיים ולכל הנבחרות. המטרות שלנו ברורות, אנחנו שואפים תמיד למדליות באליפויות עולם ואירופה וכמובן מדליה אולימפית. איגוד השייט הציב את הספורטאים הכי גדולים שלו כמאמנים, זהו מסר חשוב מאוד לספורטאים שלנו".

מינויי המאמנים הגיע לאחר חודשים רבים של עבודה מאומצת של הנהלת איגוד השייט, כחלק מההכנות לקמפיין פריז 2024. כזכור במשחקים האולימפיים הבאים יערכו שינויים רבים בענף, עם כניסת דגם ה iQFoil, אשר החליף את ה RSX ומעבר לצוותים מעורבים בסירות בדגם 470, במקום צוותי הגברים והנשים המופרדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully