וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב אחד מה-UFC: שמעון סמוטריצקי מתכונן לרגע השיא של חייו

שמעון סמוטריצקי ייכנס מחר (רביעי, 03:00) לכלוב לקרב החשוב בחייו, כשיפגוש את הקנדי מייק מאלוט בקרב במשקל עד 77 ק"ג במסגרת תוכנית "הקונטנדר" של דיינה ווייט, ואם ינצח הוא יזכה בחוזה ב-UFC

שמעון סמוטריצקי ייכנס מחר (רביעי, 03:00) לכלוב לקרב החשוב בחייו, כשיפגוש את הקנדי מייק מאלוט בקרב במשקל עד 77 ק"ג במסגרת תוכנית "הקונטנדר" של דיינה ווייט, ואם ינצח הוא יזכה בחוזה ב-UFC.

הלוחם הישראלי בן ה-21, שמחזיק במאזן מושלם של 7 ניצחונות, יעשה היסטוריה כשיהיה הישראלי הראשון שיילחם בקרב מרכזי במסגרת אירוע רשמי של ארגון ה-MMA הבכיר בעולם. לקראת הקרב החשוב אמר: "זהו הרגע הכי חשוב בחיים שלי, כל הדברים שהקרבתי במהלך החיים הובילו אותי אל הקרב הזה. אני הולך לספק קרב ענק, ולחזור הביתה עם החוזה ביד".

שמעון סמוטריצקי. יחצ,
שמעון סמוטריצקי/יחצ

למרות גילו סמוטריצקי הספיק להילחם בארגון ה-MMA הידוע BELLATOR, זכה בעבר באליפות ישראל בג'יו ג'יטסו, אליפות ישראל בקיקבוקס, אליפות ישראל עד גיל 23 בהיאבקות קלאסית, אליפות העולם ו-3 פעמים אליפות אירופה לנוער בג'יו ג'יטסו ברזילאי.

לצדו של הישראלי הצעיר יתייצב המאמן הוותיק מושיק קידר, אצלו סמוטריצקי החל להתאמן בגיל צעיר. בשנים האחרונות הוא עבר להתאמן במכון הרוסי הבכיר "ארחנל מיכאל", ואת מחנה האימונים הנוכחי ערך במכון "סינדיקייט" בלאס וגאס בעזרתו של הלוחם הישראלי הנוכחי ב-UFC נתן לוי.

מן הצד השני של הכלוב יתייצב מאלוט הקנדי שמחזיק במאזן של 6 ניצחונות והפסד אחד, כשאת הקרב האחרון שלו הוא ניצח בדצמבר 2020.

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully