וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה חוגגת פתיחת עונה נפלאה, אבל מודאגת מפציעת מרמנטיני

עודכן לאחרונה: 4.10.2021 / 11:23

בקבוצה מקווים שהברזילאי לא סובל מקרע בשריר הירך האחורי. על פתיחת העונה: "נבנתה כאן קבוצה מאוד חזקה, מנטלית וגם פיזית"

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל חדרה 2:1/ספורט1

הפועל חדרה יוצאת מאושרת לפגרה. אחרי חמישה מחזורים, הקבוצה מדורגת במקום השלישי בליגת העל, אחרי שאתמול (ראשון) היא חזרה מאשדוד עם ניצחון 1:2 ושלוש נקודות. הקבוצה מהשרון עדיין ללא הפסד - למרות שהיא כבר פגשה את מכבי חיפה והפועל באר שבע - והמאמן מנחם קורצקי סוחט מחמאות על בניית הסגל ובעיקר הדרך בה הקבוצה מתפקדת.

"האווירה בהחלט טובה, וחשוב לקחת נקודות בשלב הזה של העונה", אמרו בקבוצה, "נכון שאנחנו עדיין לא מראים כדורגל גדול, אבל נבנתה כאן קבוצה מאוד חזקה, מנטלית וגם פיזית. כולם עובדים קשה על המגרש, עוזרים אחד לשני ומשחקים כקבוצה".

גוסטבו מרמנטיני הפועל חדרה פצוע. לירון מולדובן
מתיחה או קרע? מרמנטיני/לירון מולדובן

לצד השמחה הגדולה, בקבוצה מודאגים מאוד מפציעתו של גוסטבו מרמנטיני, שמתח את שריר הירך האחורי במהלך המחצית הראשונה והוחלף. החשש הוא שהברזילאי סובל מקרע ובחדרה מעריכים שייעדר לפחות חודש. בכל מקרה בעוד יום-יומיים, יעבור מרמנטיני סדרת בדיקות כדי לאבחן במדויק את חומרת הפציעה.

הבשורות הטובות הגיעו מכיוונו של הקשר מקסים פלקושצ'נקו, שנכנס כמחליף בדקה ה-77 ושותף למעשה בפעם הראשונה העונה לאחר שהחלים מפציעה במפשעה. כעת יהיו לפלקושצ'נקו עוד שבועיים של אימונים מלאים ובקבוצה מעריכים שהוא יהיה בכושר מלא כבר במשחק החוץ נגד הפועל קרית שמונה, אחרי הפגרה.

שחקן נוסף שמצפים לחזרתו בקרוב הוא הקשר עומר פדידה, שנעדר מאז משחק גביע הטוטו נגד מכבי נתניה בשל שבר בלסת. פדידה צפוי לחזור השבוע לאימונים מלאים עם הקבוצה וייתכן וגם הוא יעמוד לרשותו של המאמן במשחק החוץ בקרית שמונה.

בסיום המשחק, הקדישו אנשי הקבוצה את הנצחון לבלם עידו לוי, שהיה אמור לפתוח בהרכב, אך בסופו של דבר נעדר מהמשחק בשל סיבות משפחתיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully