וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ג'ייקובן בראון ייבדק בכתפו

4.10.2021 / 8:37

הגארד של האדומים ספג מכה במהלך הפסד להפועל אילת במשחק הכנה וכשהקבוצה תשוב למרכז הוא ייבדק. במועדון אופטימיים כי לא מדובר בפציעה חמורה. ג'יימס יאנג שב לאימונים ויהיה כשיר לפתיחת הליגה

הגארד האמריקאי של הפועל תל אביב, ג'ייקובן בראון, ייבדק בימים הקרובים על מנת לשלול פציעה חמורה בכתפו. בראון נפצע במהלך ההפסד של האדומים להפועל אילת 93:89, כשקיבל מכה חזקה בכתפו, ניסה להמשיך לשחק אך לא הצליח. לאחר המשחק חש בראון מעט יותר בטוב ויצא עם חבריו לארוחה בעיר הדרומית שאירחה את המשחק לזכרו של מוטי אמסלם ז"ל, אך בשעות הלילה שוב חש בכאבים.

למרות הפציעה בהפועל אופטימיים כי לא מדובר בפציעה ממנה סבל בראון כשהיה בהפועל ירושלים ואילצה אותו לסיים את העונה בצורה מוקדמת, אלא בחבלה מקומית או לכל היותר במתיחה. בקבוצה יחזרו למרכז ויבדקו את השחקן.

ג'ייקובן בראון שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
במועדון אופטימיים. ג'ייקובן בראון/דני מרון

מי ששב אתמול לפעילות, אך לא שיחק נגד אילת, היה ג'יימס יאנג. הגארד-פורוורד של דני פרנקו נפצע במהלך ההפסד להפועל חולון בגביע ווינר ולא שיחק מאז המשחק נגד מכבי ראשון לציון כשהוא נח מאימונים. אתמול לפני המשחק ערך יאנג אימון והוא יהיה כשיר לקראת המשחק הראשון של העונה נגד בני הרצליה, ביום שני הבא בדרייב אין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully