וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונה הסדירה ב-MLB הסתיימה: בוסטון נגד היאנקיז בווילד קארד

עודכן לאחרונה: 4.10.2021 / 8:03

בתום ערב דרמטי, שתי הגדולות השיגו את הניצחון המיוחל וייפגשו בפנווי פארק למשחק ענק על המקום בשלב הבא. רפאל דברס הוביל את הגרביים ל-5:7 בוושינגטון, ארון ג'אדג' סידר לפסים 0:1 ברגע האחרון על טמפה ביי וטורונטו נותרה מאוכזבת

העונה הסדירה ב-MLB הגיעה הלילה (בין ראשון לשני) לסיומה עם דרמה גדולה וכעת, הכל מוכן לקראת הפלייאוף. קודם כל, אלו המשחקים והסדרות שנקבל:

AL:

ווילד קארד: בוסטון - ניו יורק יאנקיז (ד', 3:00)
ALDS: יוסטון - שיקגו ווייט סוקס (החל מהלילה שבין חמישי לשישי)
ALDS: טמפה ביי - מנצחת הווילד קארד (החל מהלילה שבין חמישי לשישי)

NL:

ווילד קארד: לוס אנג'לס דודג'רס - סנט לואיס (ה', 3:10)
NLDS: מילווקי - אטלנטה (החל מהלילה שבין שישי לשבת)
NLDS: סן פרנסיסקו - מנצחת הווילד קארד (החל מהלילה שבין שישי לשבת)

אז מה היה לנו הלילה?

ארבע קבוצות התייצבו עם תקווה להיכנס למשחקי ההכרעה ב-AL. בוסטון והיאנקיז ידעו שהן תלויות בעצמן, בשעה שטורונטו וסיאטל קיוו לבשורות טובות.

המארינרס, שלא היו בפלייאוף מאז 2001, היו הראשונים לצאת מהמירוץ הלילה. אחרי ריצה יפה שהביאה אותם לקו הסיום עם סיכוי, הם נקלעו לפיגור ביתי מוקדם מול לוס אנג'לס איינג'לס והפסידו לבסוף 7:3.

טורונטו דווקא עשתה את שלה, עם 4:12 קליל בבית על בולטימור, כולל גרנד סלאם של ג'ורג' ספרינגר. הבלו ג'ייז סיימו את העונה עם 91 ניצחונות ולמשך דקות ארוכות היו משוכנעים שהם ישיגו לכל הפחות את שובר השוויון שיאפשר להם לשחק במשחק 163 הלילה, אלא שבינתיים נבנתה דרמה בשני מגרשים נוספים.

בניו יורק, טמפה ביי שוב הוציאה ליאנקיז את הנשמה, אלא שג'יו אורשלה סיפק תפיסה מהסרטים ולבסוף, היה זה ארון ג'אדג' שבאינינג השיג את הווקאוף סינגל היקר, שקבע 0:1 ושלח את היאנקיז לווילד קארד.

מי שהסתבכה יותר מכל הייתה בוסטון, שסיימה את העונה בצליעה רצינית וכבר הייתה בפיגור 5:1 בוושינגטון אחרי חמישה אינינגים. למזלה, יש לה את רפאל דברס. שחקן הבסיס השלישי הכביר חבט להומראן באינינג הרביעי, הכניס עוד ריצה בשביעי ואחרי שאלכס ורדוגו קבע שוויון, דברס שלח הומראן בן שתי ריצות ליציע באינינג התשיעי וסידר לרד סוקס קאמבק ענק ו-5:7 בסיום. הם יארחו את היאנקיז, שהשיגו סוויפ בפנווי פארק בסוף השבוע שעבר. הולך להיות רותח.

  • עוד באותו נושא:
  • MLB

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully