וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסופר קלאסיקו נצבע אדום לבן: ריבר ניצחה 1:2 את בוקה ג'וניורס

הקבוצה של גז'ארדו עלתה לפסגה עם ניצחון מתוק על יריבתה המושבעת לעיני יציעים מלאים. מרקוס רוחו הורחק עם שני צהובים בתוך דקה (19), חוליאן אלברס העניש עם צמד (25 ו-43)

תקציר ה-1:2 של ריבר פלייט על בוקה ג'וניורס בסופר קלאסיקו/ספורט1

הקלאסיקו של ארגנטינה נצבע באדום לבן: ריבר פלייט ניצחה הלילה 1:2 את בוקה ג'וניורס היריבה השנואה שלה במשחק חד צדדי שהוכרע כבר במחצית הראשונה. בארגנטינה אפשרו לקהל לחזור ליציעים בדיוק לכבוד המשחק הזה והמומומנטאל לבש אווירת חג.

מי שקלקל לאוהדי בוקה את המסיבה הוא מרקוס רוחו. המגן שחזר הבייתה ממנצ'סטר יונייטד, הותיר את קבוצתו ב-10 שחקנים כבר בדקה ה-16 אחרי שקיבל שני צהובים בתוך דקה. ריבר ניצלה היטב את היתרון ובדקה ה-25 היא עלתה ל-0:1 משער של חוליאן אלברס שהפציץ כדור למרכז השער, כדור שארמני היה יכול לעצור אך נכנע. אלברס השלים צמד ממש לפני ההפסקה אחרי שסיים התקפה קטלנית ודחק מקרוב מסירה של סנטיאגו סימון. ריבר המשיכה ללחוץ גם במחצית השנייה, פבריציו אנחילרי ניסה לכבוש במספרת מקרוב, אבל מצא את הקורה בדקה ה-74. בדקה האחרונה של תוספת הזמן קרלוס סמברנו המגן הפרואני של בוקה צימק בנגיחה מקרן, אבל זה היה מאוחר מדי ולבוקה לא נותר זמן כדי לנסות להשוות.

מרקוס רוחו בוקה ג'וניורס מורחק מול ריבר פלייט. רויטרס
הותיר את קבוצתו בעשרה שחקנים. מרקוס רוחו/רויטרס

הניצחון של ריבר פלייט לא רק סידר לה יוקרה עירונית, הוא גם העלה אותה למקום הראשון עם נקודה יותר מטאז'רס המפתיעה, לה יש משחק חסר. בוקה מנגד רושמת הפסד שלישי והיא רק במקום התשיעי, מרחק תשע נקודות מיריבתה השנואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully