וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנס קאנטר תקף בשידור חי את ההצהרה של לברון ג'יימס: "מגוחך"

הוויכוח הפומבי נמשך: סנטר בוסטון ביקר את הגישה הסקפטית של לברון בנוגע לחיסונים, ואמר: "כששמעתי אותו לא האמנתי, זה מאוד מאכזב"

ברוקלין נטס מתאמנת לקראת פתיחת עונת ה-NBA/חשבון הטוויטר הרשמי של ברוקלין נטס

בזמן שב-NBA ממשיכים לעסוק בשחקנים שמסרבים להתחסן לקורונה, נשמעת ביקורת חריפה על לברון ג'יימס בעקבות הדברים שאמר על החיסון. אומנם לברון הודיע בשבוע שעבר שהוא ומשפחתו החליטו להתחסן, אבל כוכב הלייקרס הבהיר שבעבר הוא היה סקפטי בנוגע לחיסון, וציין שאין בכוונתו להפציר בשחקנים ובאנשים להתחסן ושהוא לא רוצה להיות "נציג" של החיסון בציבור בניסיון לקדמו. "לכל אחד יש זכות לעשות מה שהוא מרגיש עבורו ועבור המשפחה שלו", אמר לברון.

מי שהגיב בכעס גדול לדברים הוא אנס קאנטר, הסנטר של בוסטון סלטיקס, שלא מבין למה לברון לא מנצל את מעמדו והשפעתו על מנת לקדם את החיסון שהוא מציל חיים. "כששמעתי את הדברים שלו, הייתי מאוד מאוכזב, זה פשוט מגוחך", אמר קאנטר על לברון על ההחלטה של לברון לא לקרוא לחבריו להתחסן, "אין ספק שלברון הוא אחד השחקנים הבולטים בליגה, הפנים של הליגה, והוא צריך להיות הראשון שאמור לצאת בפומבי ולהגיד - 'תקשיבו כולם, אני התחסנתי. ואני קורא לכולם, לקהילה שלי, לאוהדי הכדורסל, ללא אוהדים, לכולם, פשוט ללכת להתחסן, כדי שנוכל להציל חיים ולשמור על בריאותנו. כששמעתי מה שהוא אמר, לא האמנתי. עכשיו אני רק מקווה שהוא ילמד קצת על הנושא ועל החיסון, ויעודד את האנשים שסביבו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully