וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין מסי לליאל עבאדה: הקמפיין החדש של אדידס

אדידס יצאה בקמפיין חדש מיד לאחר שער הבכורה של ליאונל מסי בפריז סן ז'רמן. ואיך זה קשור לליאל עבדה, לינוי אשרם ופיטר פלצ'יק?

קמפיין אדידס/יחצ

לאחר שהתאקלם בעיר האורות (על דירה עדיין לא), החלים מפציעה קלה ואף כבש שער מרהיב בניצחון הביתי של קבוצתו על הסיטי של פפ, התפנה ליאונל מסי לככב בקמפיין Impossible Is Nothing של המותג adidas.

הפנומן הארגנטינאי, שסידר לאוהדי הכדורגל בעולם קיץ מהסרטים, נבחר להוביל את הקמפיין, שבו ייקחו חלק ספורטאים מובילים נוספים (כמו : דויד בקהאם, פול פוגבה, מוחמד סאלח, קנדיס פארקר, פרס ג'פשירשיר, ג'יימס הארדן ועוד) ובו ייתנו דגש לסיפורי השראה הקשורים לספורט ובמלחמה היום יומית של כל ספורטאי מגיל צעיר.

ענקית הלבוש הגרמנית, שמתהדרת בפרזנטור הכי מוכר בספורט העולמי, שחררה היום ולאחר ששלהב את עשרות אלפי האוהדים בפארק דה פרנס ואת המיליונים בבתים כאשר כבש את שער הבכורה בקבוצתו החדשה -סרטון אחד של מסי שיעוררו השראה בחובבי הספורט ברחבי העולם. עד כמה המעבר של מסי הטריף את האוהדים? תוך שעה נמכרו כל 30,000 החולצות הראשונות של מסי ואדידס, והקצב המסחרר ממשיך ויתפוס תאוצה עם עליית הקמפיין החדש של הפרעוש לאדידס.

הסלוגן המזוהה יותר מעל עם אדידס מתכתב היטב עם סיפורו של הילד הצנום בין ה-11 שסבל מבעיה רפואית ולא היה יכול להרשות לעצמו את הטיפול היקר, אך למרות הכל הפך לכדורגל הטוב בעולם ואולי בהיסטוריה כולה.

ויש גם את הזווית הישראלית: את הקמפיין בכחול-לבן נבחרו להוביל המדליסטים האולימפיים - לינוי אשרם, שגיא מוקי, פיטר פלצ'יק, אורי ששון, ענת לליאור, רז הרשקו ומורן סמואל לצד הכדורגלן ליאל עבדה.

  • עוד באותו נושא:
  • אדידס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully